A_K Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Hvordan "serverer" dere dette til baby?blander i grøt eller Mme? Eller gir for seg? Kald? Varm? Romtemperert? Fungerer dette bedre på hard mage enn maltekstrakt?
Babyønske �� Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Serverer det romtemperert. Enten som det er, eller blandet med banan(evt annen frukt). Det kan også blandes i grøt, men det har jeg ikke begynt å gi enda. Sviske har som oftest god effekt på magen. Jeg har ikke så mye erfaring med malt så kan ikke si så mye om hva som funker best.
May the force be with you Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg serverer sviskesaft i flaske, romtemperert/kald:) Eller sviskemos som et lite måltid, eller som dessert etter grøt:)
A_K Skrevet 16. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2011 He He, prøvde å gi henne i kveld. Det ble skikkelig grining på nesen og brakk seg litt:) hun likte det ikke! Så blir nok blanding i grøten...
Maitrollet Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 De trenger som regel noen smaksprøver disse små for å like ting. Det sies at av og til må det så mange som ti smaksprøver til før de liker noe, så det er bare å prøve igjen
Håpefull77 Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Jeg blander i grøten. Sviskesaft gir jeg på flaske, den skal jo stå kaldt når den er åpnet, så da tynner jeg den bare med kokt vann til passe temperatur.
cerababy Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Hei! Her blander jeg malt i annenhver flaske mme, og jeg merker med engang hvis hun ikke får malt, da blir det hard mage! Men jeg må si jeg syns sviskemos er utrolig effektivt hvis man trenger raskt resultat:-p jenta mi liker sviskemos, så hun får det som regel enten kaldt el romtemperert på skjea;-) eller så er det kanskje en ide å blande litt i fruktmos hvis hun liker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå