siste innspurt :) Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Lille baby er veldig rolig , blir noen gang bekymra for at d går lenge mellom jeg kjenner spark... . Har to gutter fra før , å da kjente jeg mye mer spark..No er d mye annerledes , "rolig spark " er i uke 37 + 2 ,så kanshe det er trangt der inne å da
Pomme Granate Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 her er det også ganske rolig i magen, kjenner bevegelse hver dag, en del mer på kvelden... ellers ganske rolig.. i følge legen var det ingenting å bekymre seg over så lenge jeg kjente liv hver dag
Hegeveronica Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 jepp lillegutt har vært slik hele tiden å jeg er vant med babyer som nesten sparker seg ut av magen. Kjenner noen spark innimellom. Må tilstå at jeg tar meg te med mye sukker eller spiser en sjokolade innimellom for da blir han mer aktiv en periode. Han sover veldig mye løpe av dagen og sover hele natta. Er 36+ 5 nå og det har blitt veldig trangt her inne, har vist lagt seg til også.
Rosepus™ Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Likens her også, litt sukker og babyen fyrer opp:) Til Hege: Bruker du sukker i teen? Ikke te i sukkeret altså
Blondie Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 her har det også sånn. er 34+2 og lille gutt har roet seg den siste tiden. men kjenner han flere ganger i løpet av dagen og det er visst det viktigste. tror han har snudd seg for han er veldig glad i å sparke meg i ribbena hehe. men jeg har hørt at de roer seg når det nærmer seg slutten. blir dårligere plass og de legger seg til rette. så så lenge man kjenner noe hver dag så tror jeg alt er fint :-)
Lollo83 <3 Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Lille er rolig her også. Hun var veldig aktiv frem til for et par uker siden, men nå er hun veldig rolig. Den siste uken har det vært så lite bevegelser at jeg har begynt å bli litt bekymret. Får ikke så mye respons når jeg dulter i magen heller... Heldigvis har hun vært kjempeaktiv både fredag og i dag, så da er jeg fornøyd. Blir jo mindre og mindre plass i magen, men jeg er bare 31+3, så hun skal ha plass til å bevege seg enda.
Skrømti Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Jeg venter nr tre, og alle mine har vært rolige hele tiden. Vel, vel, det er jo egentlig litt vanskelig å si, for jeg har jo kun meg selv å sammenligne med. Men jeg kjenner meg ikke igjen i de som sier at det sparkes hele dagene og ribbeina får gjennomgå stort sett hele tiden. Så jeg vil tro at hos meg er det rolig.... Jeg kan og ta meg i å plutselig bli urolig, for med ett kommer det over meg at det er lenge siden at jeg har kjent liv, eller jeg blir veldig usikker på når jeg kjente liv sist. Som regel kjenner jeg litt rett etterpå.
Håper_og_tror Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 det samme her også. her er det ikke mange spark men mer bevegelser jeg kjenner. blir bekymret innimellom men kjenner jo henne hver dag, det er vell det viktigste. jordmora sa at det var normalt så lenge det ikke skjedde store endringer i bevegelsesmønsteret. til meg har lillejenta i magen vært ganske rolig hele svangerskapet, så da er vell alt normalt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå