lala-land Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Jeg vet at ingen her inne kan si om jeg er gravid eller ikke - men jeg er ute etter erfaringer. Saken er denne: I dag tok jeg en clearblue+ test. Etter forrige fødsel er mensen mildt sagt uregelmessig, så jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er. (lille My er 7 måneder). Etter fire minutter syntes jeg å skimte en blå strek, som dermed dannet et svaaaaakt + i +-vinduet. Jeg demonterte hele testen og holdt den mot lyset, og ja, der var en svaaaaaak, blåfarget strek der - men tynt, ikke så tykt som det andre streket. Jeg burde vel hoppe opp og ned og være lykkelig nå, i og med at "et strek er et strek" - men jeg nøler. Det kan kanskje være en falsk positiv? Jeg skal selvsagt teste på nytt om noen dager, for å få svaret - men hva tror dere? Har dere noen gang hatt falsk positiv clearblue+-test? Har du opplevd å ha en sånn svaaaaak, tynn blå stripe og ikke vært/vært gravid?
Babywisher Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 hei Dette høres lovende ut da! Håper du er gravid! Jeg har dessverre opplevd 4-5 ganger der jeg har fått svakt positivt, men et par dager etter har jeg fått mensen. Så det var falskt for min del. Evt kjemisk graviditet. Men håper du er gravid! Som du skriver: "en strek er en strek" Ta en ny om 2 dager du, og så satser vi på at den er sterkere! :) LYKKE TIL
Ingen kommentar Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 CB kan gi feilutslag ja. Jeg har fått smal strek flere ganger uten at jeg har vært gravid dessverre:( Hvis du googler CB+synålstrek så kan du sammenligne. Min erfaring er at tykke svake streker = gravid og tynne svake streker= ikke gravid
miss Big belly Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Tror ikke at du er gravid , dessverre . Har selv hatt flere av disse tynne strekene , til og med før tiden var gått ut . Har sett de tynne falske strekene på flere av mine veninners cb tester også . Tror det kommer av at fargen klatrer opp langs kanten , opp dit som streken skulle ha vært .Er enig med et av de andre svarene du fikk her - tynne streker = falsk , tykke streker = gravid . Etter veldig , veldig mye testing ( er nok en såkalt testoman ) så syns jeg at tester med lilla eller rosa streker er definitivt best ( aldri fått fask positin med de .¨Men cb digital virker til å stole på .Lykke til videre
lala-land Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2011 Var nok ikke gravid, nei. Når jeg leste svarene deres, husket jeg plutselig hvorfor jeg ikke brukte clearblue+ forrige gang jeg prøvde å bli gravid, det er hvis MANGE som får disse sytråstrekene, selv innen fristen. Fryktelig irriterende. Vel, tok en "first signs" i går - totalt blenda. Og hvem banket på døra nå nettopp? Joda - tante rød...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå