Gå til innhold

En liten blogg av en "sliter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært med på barnimagen siden 2006, og har søkt og fått masse informasjon her, og delt mine tanker og hatt mange spørsmål (men med et annet nick)

Jeg har lest mange blogger, og har nå laget en selv. For de som er interesserte så kan de lese og følge med på bloggen min: (fersk blogg)

www.babyonsket.blogspot.com

Blir veldig glad for kommentarer, råd, tips, erfaringer, så det er bare å legge igjen kommentarer! :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg var innom og leste bloggen din, syns den var fin. Jeg prøvde å legge inn en kommentar, men den ble bare borte. Vet ikke om det er sånn at du må godkjenne den før den dukker opp, eller om det var noe feil med systemet.

Lykke til med prøvingen, håper det klaffer for dere fort.

Skrevet

Hei anna t

Takk for tilbakemelding. Har prøvd å ordne opp i det med kommentarene. Prøvde skrive en selv nå, og det skal nå fungere. Tror jeg. Jeg finner ikke din kommentar for godkjenning heller, så den er nok dessverre "borte".

Du må bare prøve igjen om du vil! :)

Skrevet

*dytter* denne

Kanskje noen har tilbakemeldinger, kanskje noen får noen tips, eller for de som bare er nysgjerrige :)

(Kommentarfeltet skal fungerer nå)

Ha en fin uke!

Skrevet

Hei.

Fin blogg, men synes den blir veldig upersonlig med bare tekst og ingen bilder.

Lykke til med Prøvingen og Bloggen-)

Skrevet

Hei

Takk for tilbakemelding.

Ja, den er litt upersonlig, enig i det. Litt sånn som det er på slike forum som her inne :) Vi kjenner ikke hverandre...

Og det er litt av vitsen (for min del altså), å ikke legge ut private bilder på bloggen. Vil helst ikke at alle skal kjenne meg igjen på bildene.

Så det er en litt anonym blogg det der, men med ekte tanker og opplevelser.

Kan kanskje piffe den opp litt med bilder av egne ting og tang, om ikke bilder av meg selv? ;)

Lykke til du også :)

Skrevet

syns du er flink å skrive jeg, lykke til videre :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei babywisher,

jeg følger bloggen din hver dag, da du og jeg har ganske "like" historier. Ville gjerne sende deg en pm her, men du har visst ingen profil?

Jeg har også testedag på fredag, etter enkel pergokur denne måneden. Dette er min første kur, og jeg har levd som normalt, da jeg ikke har noen form for forhåpninger denne måneden heller...

Hadde vært hyggelig å "snakke" litt med deg!

Masse lykke til, og de beste ønsker!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...