Gå til innhold

Ups, kassa dama på HM glemte å ta av alarmen på pysjen jeg kjøpte, kan man få den av selv?


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Rart ikke alarmen virket når jeg gikk ut. Gud så flaut det hadde vært om den hadde virket å hehe...

 

Vet dere hvordan jeg får den av selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av poenget er jo at man ikke skal kunne få den av selv ;)

 

Den er magnetisk på en måte, så du må ha den dingsen de har på kassa for å få den av, ellers blir det hull i tøyet.

 

Jeg ville tatt med kvitteringen og gått tilbake så de får fjernet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje få den av hvis du har en ekstremt sterk magnet... Men jeg hadde nok tatt med kvitt og pysjen tilbake og bedt de ta den av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jeg opplevde å kjøpe en veske på HM engang, og oppi der lå det en alarm fra et plagg (åpenbart at det var noen som hadde stjålet og lagt den der, for veska hadde en annen type alarm)

Den gikk ikke av når jeg gikk ut av butikken, men den gikk av på vei ut fra Cubus.

Så da gikk jeg tilbake på HM, og sa fra. Det gikk helt fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde meg en gang, og det var slik at jeg måtte bruke toppen jeg kjøpte den kvelden. Så da måtte jeg rett og slett prøve å få av alarmen på egenhånd. Hadde ikke noe magnet, så brukte hammer og bare knakk greia. Man må bare passe på at den nåla som er inni ikke ødelegger plagget. Gikk greit hos meg, men hadde desisert gått tilbake til butikken hadde jeg kunnet vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fargepatron på denne alarmen, så jeg tør ikke bruke hammer. Skulle innom HM i dag, men så glemte jeg det i farta. Får håpe jeg husker det på mandag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg også, og jeg dro bare tilbake og fikk den tatt av. Hadde med kvitteringen.

Merkelig nok gikk ikke alarmen når jeg gikk ut, derimot ble jeg plaget i mange andre butikker jeg gikk innom etterpå. Det var heldigvis ingen som skulle sjekke meg.

Men det begynte å bli ekkelt likevel, så jeg måtte titte i veska mi og i posene mine, og vips der var det et klesplagg fra H&M som hadde alarm på ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi opplevde det på en sekk vi kjøpte engang. Problemet var bare at det var 50mil unna, og ingen kjedebutikk...

 

Vi tok sjansen. Var forberedt på at den skulle inneholde blekk/fargestoff. Åpnet den med en skrutrekker og hammer. Kjempe enkelt og ingen farge. Eneste var at vi brukte mer makt enn de i butikken, så om du veit av det vil du kunne se stedet alarmen stod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt og sagt ifra, og spilt litt dum og spurt om du kunne få den av selv. Da hadde de bedt deg komme tilbake med den, og jeg ville tatt med kvittering og gått tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...