Gå til innhold

Regner med aller har bilseter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På leting etter sete spør jeg her!

Hvilket sete har dere?

hva er dere fornøyd/missfornøyd med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi en britax multi-tech sete montert bakover. Er veldig fornøyde med det, hun sitter godt og har veldig god plass og god støtte til hodet når hun sovner. Det er som alle andre bakovervendte seter litt strevsomt å montere, men ikke så ille som Besafe izi combi setet vi hadde en periode.

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Har et bakover Britax og er fornøyd med det. Lille sitter som en konge, og setet tar lite plass. Går til 25 kg,

Skrevet

Akta Graco Cosmic Comfort S! Går til 25kg:)

Anbefales veldig!!:) Vi er super fornøyd med dette setet!

Skrevet

Besafe izi combi x3. Er superfornøyd og kommer nok til å kjøpe Besafe til neste unge også.

Skrevet

Britax Two way står bakover. Kjempe fornøyd. Et sete som er lett å montere, både bakover og fremover. Veier lite. Og har liggestilling, dog en må stoppe bilen for å stille det i liggestilling.

Skrevet

Besafe IzI kid x3. Bakovervendt barnesete selvsagt. Noe annet er uaktuelt. Om du skal kjøpe Besafe så pass på vinkelen på baksetet i bilen. Er baksetevinkelen for bratt, sitter barnet dårlig. Er ikke fornøyd med setet, men det er pga vinkelen på baksetet i bilen. Neste gang blir det nok Britax/Rømer, også bakovervendt selvsagt :)

Skrevet

Vi har Besafe izi combi x3. Han skal sitte bakovervendt til han ikke får plass lenger, da vil vi snu han:)

Vil legge til at dette er et gedigent sete, og du er nødt å prøve i bilen før du kjøper... Jeg får nesten ikke plass fremme, så jeg sitter bake sammen med mini.

Setet er forresten på tilbud på babyshop.no nå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...