DenTredje Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Idag har jeg endelig vært på overtidskontroll. Syns disse 8 dagene etter termin har sneglet seg avgårde så deilig å få undersøkt ting, og satt en dato for igangsetting. Alle registreringene så fine ut. Jeg var helt umoden nedentil, men hadde 2 cm åpning. Ble strippet og kjenner nå mye murringer, som jeg håper vil ta seg opp til rier!! Ultralyden viste en baby på ca 3,5 kg. Magen var litt mindre enn resten, så de ville sette meg igang 1 dag tidligere enn ellers - på mandag overtidsdag 11. Legen ba meg følge med på liv i helgen, og ellers håper vi alle at fødselen starter av seg selv i helgen. Blir veldig spennende å se! Legen så kjønnet og ba oss se bort siden vi ikke vil vite det, så det er sååå spennende!!! Hvordan gikk det med dere andre som hadde/har overtidskontroll idag da?
miepia30 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Vel overstått kontroll! Da er dere to som etter kontroll i dag har fått avtale om igangsetting mandag. Siste helg uten baby! Hold ut og håper det starter av seg selv før
lillemor :o) Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg kom akurat hjem fra overtidskontroll nå. Alt var supert med den lille. Var veldig moden og klar, så er vel egentlig bare rier som mangler. Ble strippet, så håper det gir bedre uttelling nå enn strippinga jeg hadde på tirsdag. Time for igangsetting her blir på onsdag. Lykke til!!!
Septemberknøttet Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Så spennende!! Håper at det begynner av seg selv da ) Lykketil mandag om ikke det skjer noe i helga! Krysser fingrene for at strippingen hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå