Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innbilder jeg meg eller er det mulig?? har hørt at det er vannlig i uke 16, men igår var det ett eller annet rart som skjedde i magen.....kan det være spark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm hørtes veldig merkelig ut at det skal gå ant.. men vet jo ikke.. jeg har ikke peiling. Men jeg selv har også rare bevegelser i magen men tror det er for at jeg er så mye kvalm.. Sist sv.skap kjente jeg ikke noe før i uke 17-18..

Skrevet

Men skulle tro at det ikke var mulig så tidlig..

Skrevet

Det er for tidlig å kjenne spark, dessverre. Spørs nok om det bare var luft i magen.

Skrevet

Da må jeg vel ha innbildt meg ting altså :D, spent førstegangs mor her se...alt er en BIG DEAL for meg, så det er SUPERT bra at dere som er mere erfarene gidder å svare på mine sps :)

Tussen takk jenter :)

Skrevet

Det er fullt mulig. Ikke spark,men bevegelser:)

Har selv kjent det i uke 11 i de 2 siste svangerskapa..

Skrevet

Oh, da har jeg muligens kjent noe jeg da?! :). Dette er første man så jeg vet "nesten" ingenting om slikt. Skal holde meg forberedt til neste gang, håper det kommer snart....tussen takk for svar jolene84

Skrevet

Fult mulig. Med nr 1 kjente jeg bevegelse i uke 11/12,og fikk melk da jeg var 4 mnd på vei...

Skrevet

Fint mulig. Med første kjente jeg spark/ bevegelser i uke 15 og med andre mann kjente jeg det i uke 10.. Så lenge du bærer barnet fremover så vil du kjenne og få mage tidligere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...