Gå til innhold

Hvilken jobb/utdannelse passer til meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer tydeligvis ikke så godt overens med folk. Iallefall ikke de på min alder +- (er ung)

Jeg prøver å komme i kontakt med de i klassen min, men det er søren meg ikke lett. Spør jeg de om noe får jeg svar på det jeg lurer på, men jeg må nesten mase litt, for de snakker ikke noe ekstra til meg for å si det sånn. Virker bare til at de prøver å vri seg bort fra meg.

 

Sånn har det alltid vært, og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg er ikke heslig, har helt normal hygiene, ser ikke ut som et troll og slenger heller ikke spydigheter til andre.

Av de som kjenner meg får jeg høre at jeg er snill og morsom, hvorfor sliter jeg da med å få nye bekjentskaper?

Jeg er sjenert, men jeg prøver jo i det minste å komme i kontakt med de. Slitsomt når det bare er jeg som prøver mens de ikke gidder.

Jeg tror jeg rett og slett er en veldig uinteressant person. Så da spørs det om jobber man må være veldig sosial i ikke passer for meg?

 

Jeg vil ikke være for mye borte fra barna mine som fortsatt er veldig små.

 

Jeg lærer veldig sakte og glemmer veldig fort, så det kan ikke være noe avansert. Har litt konsentrasjonsvansker også så jeg klarer ikke sette meg inn i vanskelige oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du nevner klasse så antar jeg at du studerer et eller annet sted. Finnes det en studieveileder som det går an å prate med?

 

Ang venner aner jeg ikke hva du kan gjøre, ikke fått en ny venn på kjempelenge, men har heldigvis en vennegjeng fra "gamledager". Kanskje du kan skrive et eget innlegg om det her for å få råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...