*bikki* Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Fikk en ekstra time hos jordmora i dag pga jeg har vært så uvel i magen de siste dagene, men det har jammen vært verdt det; jeg hadde 3 cm åpning når hun undersøkte meg!!!! Jeg er førstegangs og har to uker til termin, så hadde absolutt ikke trodd at jeg var moden enda. Har tette kynnere som er litt vonde, men på langt nær rier... Hva tror dere jenter? Hvor lenge kan jeg gå sånn som dette? Sååå kjekt :)
miepia30 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 en dag til noen uker....håper på det første for din del
Tuddeli Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Så heldig du er. Jeg hadde ikke 3 cm åpning før etter 12 timer med tette, vonde rier første gangen, må være flott å "hoppe over" latensfasen :-)
*bikki* Skrevet 16. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2011 Håper virkelig det skjer noe i løpet av helgen Vet dere om det nå er sånn at slimproppen må ha gått i og med at mormunnen nå er avflatet og det er 3 cm åpning?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 den slimproppen trenger ikke å gå før fødselen er i gang! Mest sannsynlig er fødsel rundt hjørnet...men vil bare få sagt at jeg selv gikk med 3 cm åpning i 2,5 uke sist svangerskap...gikk 9 dager over termin! Men du slipper nok unna med overtid skal du se ;-) Masse lykke til!!
*bikki* Skrevet 16. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2011 Der gikk slimproppen... Rimelig sikker:) Nå venter vi bare på på rier eller vannavgang
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Jeg gikk med 2 cm åpning fra uke 35-36. Ble satt igang i uke 39 fordi ingenting skjedde selv om jeg hadde masse vonde maserier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå