baby123 Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Er det noen som vet når den første utbetalingen fra NAV pleier å komme? (ifht termin)... Begynner å gå i minus her snart!
MammaIrene Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 det er utbetalinger senest den 30/31 hver måned. Permisjonen startet man som regel tre uker før termin med mindre man selv har valgt å starte den tidligere. Jeg startet min permisjon 30. august og fikk foreldrepenger for 30. og 31. august allerede 31.august. Leverte søknad for foreldrepenger 23. juni, de trenger ca 2 måneder på å behandle søknaden.....
baby123 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2011 Okey, takk for svar! Får håpe de kommer i slutten av mnd da
MammaIrene Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 bare hyggelig hvis du startet permisjonen nå i september og Nav ikke har rotet vekk søknaden så har du helt sikkert pengene på konto i slutten av måneden! Det går også an å ringe de for å høre at de har fått inntekstopplysningene fra arbeidsgiver og at alt er på plass, det gjorde jeg, var livredd for at de skulle somle vekk søknaden. Hørt noen skrekkhistorier hvor det har endt opp med at man har måttet ta opp lån fordi utbetalinger har uteblitt leeenge. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå