Gå til innhold

røyking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjenn... er dere mange som røyker her inne ?

I helgen skal jeg nemmelig slutte... håper jeg! skal å få hypnose for røykeslutt, å gleder meg til det! hvis det funker :)

Hører jo andre sier att det skal funke, så får stole på de, å ha troa selv på att det skal funke!

er veeeldig innstillt på å slutte å røyke, så jeg kan legge litt mer på meg, å kanskje ha større sjangs for å bli gravid! :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville bare si lykke til og håper det går bra med røykeslutt for deg.:)Jeg sliter litt her må jeg si ikke lett gitt..

Skrevet

hadde kutta ned til 2 om dagen...men så kom tanta...å sklei ut,.

må skjerpe meg igjenn, å den dagen jeg sitter med en positiv test, er d kutt tvert

Skrevet

jeg sliter også veldig med røyking, merker jeg nesten har begynt å røyke mer etter at vi begynte å prøve (er stress å vente på IKM)

men det er utrolig bra at du skal slutte å røyke, kommer nok ikke til å klare å slutte helt uansett jeg da, men skal ihvertfall kutte ned veldig hvis jeg får en positiv test i fremtiden.

masse lykke til =)

Skrevet

Hei Spireønske:) Jeg har gode nyheter til deg. Jeg har nå vært røykfri i nesten to uker etter at jeg sluttet ved hjelp av hypnoseterapi.Jeg satt der etter siste behandlingen og tenkte at dette aldri i verden kom til å fungere fordi jeg kjente ikke at det var noe annerledes.. men siden jeg gikk ut av døra der så har jeg ikke hatt lyst på røyk. Angsten forsvant og jeg har ikke kjent noe til det etterpå.. Skikkelig merkelig, men utrolig enkelt.. nesten for enkelt til å være sant.. så jeg venter enda på smellen.. jeg var utrolig skeptisk til dette i utgangspunktet men jeg er på vei til å bli overbevist:)

Masse lykke til fra tidligere hypnoseoffer:)

Skrevet

Takk for det alle sammen :)))!

Tenkte det kunne være en idee å slutte røyken, å kanskje spise mere å oftere enn det jeg gjør, det vil kanskje hjelpe på med prøvingen også :)

Så artig å høre att du også, chamira har vært med på dette, å att det funka!

Gleder meg veldig, å er kjempe spent :))! !!

Skrevet

Heia, eg deler gjerne en solskinnshistorie eg og:) Vi har prøvd i mange år på å bli gravid uten hell. Så fant eg ut at denne røyken bare måtte bort og gjekk så til hypnose. Ble gravid to uker etter røykeslutt og sitter her nå med en spire i magen med hjerte som banker:) Om det var det som skulle til, eller om vi bare var heldige, det kan jo sikkert diskuteres, men det velger eg å ikke bruke mye energi på for nå bare gleder eg meg over det lille underet som vokser seg stor og sterk i magen:) Dette klarer du og dette funker om du virkelig vil:)

Ha en god røykfri helg:)

Skrevet

Har litt problemer med å slutte jeg også, men håper på positiv test snart for da kutter jeg tvert. ;P

Lykke til med røykeslutt. :)

Skrevet

Heisann!!! kjempe artig, og gratulerer viervindens! :)))

Nå har jeg være i hypnose både i går, å idag, å sisste røyken min tok jeg i går ca kl 18.00!

Helt sykt att dette virkelig fungerte! :)

Så nå håper jeg på att det skjer noe snart!

Også sa hun før jeg dro "så nå blir det små rollinger snart", krysser fingre å tær, å håper på det! :)

Skrevet

Så spennende!!

Jeg tror virkelig at det har noe for seg å slutte å røyke. Vi har vært prøvere i et år, men en ma i mars. Vi sluttet begge å røyke for noen uker siden, og i helgen testet vi positivt:))

Lykke til :)

Skrevet

Håper jeg å er en av de heldige som kan teste positiv snart ;)

Nå har det gått over 24 timer siden jeg tok min sisste røyk! klarer ikke helt å komme over att jeg ikke kjenner trangen til røyk i d hele tatt etter jeg var å ble hypnotisert ! :)

Skrevet

Samboer og jeg fant ut i sommer at vi bare måtte slutte å røyke, det vi gjorde var å forberede oss sykisk over ca 3 uker samtidig som vi trappet litt ned, og så satte vi en dato for når siste røyk skulle taes. Når dagen kom 24 juli stumpet vi røyken og har ikke røkt siden!! :))) Utrolig stolte og kjempe glad for å være kvitt byrden, og vi klarte det heilt ute hjelpemidler!! Og faktisk så var vi veldig overrasket over hvor enkelt det var for oss, men vi var skikkelig klar på at vi SKULLE klare det. Sier ikke at dette ville vært enkelt for andre eller noe sånt, jeg hadde røkt i 23 år og har forsøkt tidligere uten hell, så jeg vet hvordan det er, men denne gangen så var det bare enkelt for oss, hehe, og vi har ikke hatt lyst på røyk etter det heller, heilt sykt!!

Uansett, så må man være sikker på at man vil slutte, og ikke se på det som et tap, for det er det ikke :)

Lykke til med røykslutt jenter uansett hvordan man gjør det, håper dere klarer det!! :)

Skrevet

Jeg vet.. jeg var akkurat like overrasket. Og er det enda. Og nå er det snart 14 dager siden jeg ble røykfri. Suget er der fremdeles ikke.. det er nesten så det føles som om jeg glemmer å ha lyst på røyk.. meget rart faktisk

Så bra at det går godt med deg!!! Tipper vi begge skal klare å holde oss nå..

Skrevet

Klart vi skal klare å holde oss nå jenter, nå som vi har klart å slutte :)!

Å håper det fester seg fortere en spire for alle sammen her ute som så gjerne ønsker seg barn!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...