Mamma i lykkerus Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Samboer har blitt veldig obs på at jeg ikke skal kjøre bil, idag kjørte han meg til legen og dro senere på jobb. Bare for at jeg ikke skulle kjøre bil. Får innimellom litt stikkinger ned i venstrebeinet (bekkenstikkinger) og da sliter jeg litt. I tillegg har jeg fått veldig dårlig syn etter at jeg ble gravid. Men jeg ser det ikke problematisk å kjøre bil. Synes min kjære er en smule overbeskyttende..... Hva gjør dere?
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 8 dager til termin her, og kjører ihvertfall bil :-)
-lykken er 3- Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Kjører så lenge jeg føler det er forsvarlig I de to foregående svangerskapene kjørte jeg til dagen før fødsel! ( Begge fødslene startet tidlig på morgenen)....... Har 5 uker igjen nå til termin- ser ingen grunn til å stoppe å kjøre bil enda iallefall! Men merker jo at mannen begynner å bli litt smånervøs og "passer" mere på nå! Hehe! Synes det er sjarmerende, jeg
baby123 Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Hmm, jeg kjører (1 uke til termin) Merker at eg er mye mer distre en vanlig da, så tar det med ro og kikker meg heller en ekstra gang rundt :-)
miepia30 Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 jeg kjører, på overtid. Går jeg i fødsel tenker jeg ikke kjøre med rier, da får noen andre overta rattet. Men ellers skal jeg kjøre.
Nissegutt11 Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 kjørte hjem fra sykehuset selv med rier sist gang. Hadde vært på sjekk og mannen min kom fra jobb. Det er ikke farlig å kjøre hverken før termin eller på overtid, men kan ikke si jeg anbefaler å kjøre med rier da :-) Har ikke tenkt å la være å kjøre denne gangen heller så sant clutch foten vil
Tre små troll :) Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Tja, synes vel det er litt voldsomt ja. Du merker jo om du får rier. Som regel kommer de ikke over deg som lyn fra klar himmel så smertefulle at du ikke kan kjøre. Sist kjørte jeg bil samme dag, 4 dager på overtid. Bikkja skulle på vet. høyskolen på morgenen, og mens jeg ventet der kjente jeg at jeg fikk rier. De var ikke så ille, så jeg kjørte hjem langs Ring 2, og tenkte at hvis de ble vonde måtte jeg bare stoppe. Men var aldri noe problem. Var annengangs da, så visste hva jeg gikk til. Ville ikke kjørt på en lengre tur, men som sagt tar det vanligvis litt tid fra riene starter til de gjør så vondt at du ikke kan kjøre. Jeg kjørte altså bil kl 11.30 og fødte tulla kl 19.48.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Eh -ser ikke problemet? Kjører til fødselen er godt i gang, kjører dog ikke til sykehuset selv med rier.
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 jeg er 10 dager på overtid, og kjører ennå ikke veeldig langt, men null stress til butikk, venninner ol. så lenge jeg føler jeg orker og har lyst.. har mye vondt i bekkenet, så om jeg har veldig vondt en dag, drøyer jeg det, eller får sambo til å kjøre.. han selv bryr seg ikke så mye, om jeg sier det går bra, stoler han på det
DenTredje Skrevet 16. september 2011 #10 Skrevet 16. september 2011 Jeg er 8 dager over termin og kjører mye bil. Kjørte idag alene til kontroll på sykehuset etter å ha bli strippet selv om jeg kjente murringer og svake sammentrekninger. Er jo bare å parkere om man ikke er istand til å kjøre, og ringe en mann eller venn.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 På besøk fra 2. trimester.... Jeg har kjørt bil frem til riene har startet... Har ikke vært fullt så ivrig på å kjøre under riene ;-)
respektatauten Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 jeg kjørte faktisk bil med rier og 5cm åpning første gang jeg skulle føde.. kjørte til legen for å kontrollere åpning.. fikk ikke kjøre selv derifra da men hadde det ikke forferdelig vondt og hadde det vert uforsvarlig så hadde jeg nok ikke kjørt selv! mannen møtte meg på legekontoret og kjørte meg til sykehuset altså! men du kan nok fint kjøre enda, selv om du ikke sier noe om hvor langt du har kommet.. men du merker det godt om du får så sterke rier at det går ut over forsvarligheten! og om du merker at du blir dårlig eller får vondt er det ikkeverre enn å kjøre ut å stoppe.. regner med du alltid har tekefonen din i nærheten når det nærmer seg, så da er det ikke verre enn å ringe ambulansen eller noen kjendte for å få hjelp til å komme deg hjem eller på sykehus..
Cado1 Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 5 dager til termin, kjører fortsatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå