karius Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Hei Jeg har termin 27 sep å holder på å dø av nysgjerrighet i forhold til om det er gutt eller jente som er i magen.. Har nå tatt alle slags tester den med ringen.., kinesiske, å en annen slags test.. Må nesten le av meg selv..for jeg blir jo kjempeglad uansett kjønn bare alt er bra:)
Starlip Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Hvorfor har du ikke tatt en UL hvis du er så nysgjerrig?
karius Skrevet 17. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2011 vært på 3 stk i dette svangerskapet å det var umulig å se på noen av dem... 3D ultralyd må vi reise langt for å få gjort å da syntes vi det ble dyrt. Nå er det bare 1 uke til termin så..var ikke så nysgjerrig i starten..men har blitt verre etterhvert:)
iiiise Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Har også termin 27 sept. Her blir det gutt=) Ingen tvil, far så det før jordmor "der e tissen" utbrøt han.. Lå med rompa opp, så var veldig liten tvil her ja. Tydelig en liten tiss på ultralydbildet:) Håper det stemmer, for har alt malet barnerommet lyseblått.. Men kan ikke skjønne at d kan være feil:) Spennede å ikke vite og da!! Kjedelig om man tar feil, har hørt historier om at de har strikket og kjøpt inn i en farge også viste det seg å være det motsatte kjønn.. Er heldigvis sjelden da! Men har kjøpt mest hvitt uansett i de minste klærne, for å ha til senere barn også Første barnet ditt også?
karius Skrevet 17. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2011 hei. Gøy med en liten guttespire da:) Var lite villig på ultralydene min lille..¨lå med ryggen mot magen min, så de slet med å se alt faktisk, pluss at babyen var veldig aktiv. fikk ikke tatt noen bilder heller, noe jeg synes er kjedelig. Skulle så gjerne ha hatt et. Dette er mitt andre barn, jente fra før..så her er det nok mye rosa...kjøpte ikke noe selv sist, men fikk masse rosa småklær i gave. har selvsagt vasket det å lagt det i skuffer. Skulle det bli en annen farge får jeg vel ønske meg det, å bytte ut i skuffene. Lånte en del småklær i nøytrale farger sist, men nå skal de også ha baby så jeg har ikke spurt om å låne denne gangen. Denne gangen har jeg kjøpt et sett i nøytral farge, men det er ikke lett å finne.. Ofte rosa eller lyseblå. Ja er spennende å ikke vite..nesten for spennende..hehe. Hvor kommer du fra? mvh
iiiise Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Ja.. Vi begge følte på oss det var jente før første ultralyd da, men der tok vi feil=) Gleder oss veldig nå ja til gutten kommer=) Vinnvinn situasjon uansett hvilket kjønn ja, som du skriver. Ja, det er veldig mye rosa/lyseblått. Er ikke så fan av at alt skal være gutte/jente farge egentlig, er så mange fine forskjellige farger. prøver å kjøpe litt forskjellig jeg. Men er noe med det, kommer ikke til å klare å ha rosa klær på gutten nei:P rart hvordan det har blitt egentlig.. Mye mere utvalg i klær til jenterda synes jeg. Kommer fra Kyrksæterøra, 1,5 time utenfor Trondheim. Enn du? Bare 4 dager igjen til gutten kommer nå, helt uvirkelig egentli:P Planlagt keisersnitt på onsdag (seteleie) rart å vite når han kommer,blir litt annerledes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå