Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg ute nå da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm ingen jakker går over magen hihi og det har jo brått blitt høst og kaldt. da blir det litt kaldt m enten en olajakke eller regnjakke på tur med vovsen. hehe har ikke lyst å kjøpe masse nye dyre klær nå som blir for store om kort tid igjen!

tar gjerne imot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan låne en jakke av noe som er litt større? Mannen din kanskje?

Skrevet

hehe han er jammen ikke større enn meg :P føler litt på å spørre noen damer på eks jobben som er større enn meg uff. påpeke det liksom:P

Skrevet

Jeg går med jakka åpen og pakker heller inn halsen i store gode skjerf som henger litt over magen.

Og det er jo høst, synes du det blir for kaldt med jakka åper er det lov å finne frem lua og pakke seg godt inn allerede! ;)

Skrevet

Nei, skjønner at det kan blitt tatt litt ille opp;) Jeg tenker jeg tyr til mamma straks, hun må bare tåle det;)

Skrevet

hehe ja det er sant. kanksje jeg får finne frem en av kåpene og bare supplere med et skjerf. det var smart. ellers har jeg vurdert å kjøpe en poncho, de har jo begynt å bli populære igjen og kan jo brukes etterpå og :) er jo ikke spesiell "gravid fasong" på de hehe. så var d dette med sko da hehe får kun på meg et par ballerina sko og d blir jo litt kaldt i lengden det og:P haha føler meg rett og slett lekker om dagen!

Skrevet

Jeg tenkte egentlig litt på å kjøpe meg en poncho i min vanlige størrelse, så får det heller være at den ser litt "sprengt" ut nå. Men da kan jeg bruke den etter fødselen, og den varmer på magen om jeg har jakka åpen.

Skrevet

Kjøp deg en poncho.. De finnes i alle butikker nå..

Skrevet

Ang sko, nå på slutten går jeg med joggeskoa uten å knyte de :P Huff, ser jo ikke ut, men det er de eneste som går på.

Utenom et par sommersko i tøy og ballerinasko, men de passer dårlig i regnværet!

Er ikke så mange dager igjen til jeg er ferdig forhåpentligvis. Så jeg får bare se litt ut som en boms! :P

Skrevet

Jeg sverger til store gode ullgensere når det er kaldt! Ikke så fint, men varmt og plass til magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...