Gå til innhold

Dere som nermer dere termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv 8 dager til termin, og siste uka har kun godt til å kjenne etter hva jeg kjenner.. blir gal av meg selv! Regner med jeg ska gå slik i nermere 3 uker til jeg.. for kroppen gir meg absolutt ingen tegn på at jeg snart skal få ut prinsessa:p litt ekstra nedtur siden storebror kom en uke før termin ogsåå..

Kjenner dere noen "tegn" til at fødselen snart skal starte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann hadde jeg ingen tegn.. Husker jeg snudde meg i sengen om morgenen, og popp der gikk vannet... Uten noen som helst tegn bortsett fra slimproppen som hadde gått noen dager på forhånd..

Skrevet

Har litt lenger enn deg igjen da, har 15 dager idag. Jordmor har helt siden ul i uke 34 sagt at jeg bør belage meg på at han kommer 1-2 uker før termin. Så jeg har jo hatt den innstillingen hele veien. :/

Jeg hadde en veldig rolig periode for en uke siden. Kun kjent bevegelse fra babyen i flere uker. Ingen kynnere, ingen nedpress, ingen tegn til noe som helst. Gikk knapt nok på do om natten.

Så smalt det virkelig etter modningsakupuktur på tirsdag, hodet festet seg samme dagen og jeg ligger med kynnere hver kveld fra tidlig på kvelden og gjennom hele natten.

Så det tar seg nok opp igjen, jeg trodde min hadde lagt seg i dvale en periode og ikke hadde planer om å komme på lenge. Det er jo ikke sikkert han gjør det heller. Prøver å innstille meg på å gå ni dager over, da blir han født 9.10.11 ;P

*Sender deg helgevondter og håper de kommer frem* ;)

Skrevet

Har 2 dager igjen til termin.

Har en del ondt i magen, mye nedpress og magen er kun en stor hard ball uansett hva jeg prøver på å gjøre.

Men ellers kjenner jeg ingenting.

Ingen propp er gått.

Våkner hver natt og håper at jeg skal ha ubeskrivelig ondt så jeg vet at noe er på gang!

Men neida.... tror nok hun blir der inni til nærmere jul... ;(

Skrevet

7 dager til termin og kjenner ingen tegn til fødsel, ganske frustrerende! Har ikke født før da, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente, men trodde liksom jeg skulle merke noe forskjell nå mot slutten.. Iallefall når jeg jeg leser her om slimpropper, maserier og nedpress.. Jeg har bare en livlig baby som spenner i vei og holder meg våken om nettene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...