Gå til innhold

Samboer holde seg i samme byen fra permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det urimelig fra min side og kreve at samboer skal holde seg i bergenby fra permisjon og frem til fødsel?

Han har en jobb der han reiser en del inni mellom, men bør han ikke belage seg på å være i nær område på den tid? Han snakker om dagsturer til oslo, stavanger, haugesund osv.. Og blir sur når jeg sier han må holde seg i bergen..

Er jeg urimelig?? Selv blir han sur, og sier han da må finne seg en annen jobb..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du er urimelig. Min samboer har fått alkoholforbud og må holde seg i byen fra jeg var 37 uker ettersom man da er fødeklar og ikke vet når det skjer.

Skrevet

Er det jeg mener også... Men han hørtes ut som en fornærmet drittunge når jeg sa det til han..

Greit at jeg har masse venner og familie rundt meg, men det er jo ikke deres problem..ikke de som har "smelt meg på tjukken".. :) De skal hjelpe med å ta storebror visst noe skjer..

Blir lettere fortvilet kjenner jeg..

Skrevet

Jeg ville ikke latt min mann drikke eller dra utenbys (uten meg) etter uke 37...

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt men det er kansje ikke så ille hvis det er dagsturer og hvis han evt kan hive seg på første fly hjem om det skulle skje noe men hvis han kan regulere dette i forhold til jobben og det ikke går utover den at han holder seg i området der dere bor så er jo det absolutt det beste.

Litt synn han ikke skjønner at du er litt engstelig for å stå der aleine hvis vannet går og han er langt borte og vannskelig for å komme seg hjem!

Min sambor har også fått alkoholforbud men det var noe han heldigvis foreslo selv :)

Skrevet

Dagsturer er jo i å for seg greit til en viss grad, men bare det å reise til stavanger tar jo tid.. Det er jo 3 timers kjøretur hver vei.. Og reiser han til oslo så er det alltid ventetid på flyet osv.. Skulle noe skje på dette tidspunktet så er alle på jobb, og jeg må hive meg i taxi alene.. :((( buhuuu...

Jeg mener selv at det bare skulle mangle at han holdt seg i byen...

Skrevet

Ikke jeg heller, men det falt ikke i smak tydeligvis...

Skrevet

Samboeren min reiser også mye gjennom jobben. Vi bor i trondheim og han har distrikt fra bergen til kirkenes! Har vært veldig bekymret for at han skal være borte når ting begynner å skje. Jeg fikk han til å prate med sjefen sin og hun var grei og sa at han kunne holde seg i sør-trøndelag de siste tre ukene. Da rekker han seg ivertfall hjem da han bare er på dagsturer.

Neste uke skal han kjøre til tromsø, og blir borte hele uka. Håper virkelig ikke fødselen starter da. Har 5 uker igjen til termin nå.

Skrevet

Hørtes jo greit ut.. Men samboeren min tar alltid sorgene på forhånd, og sa med en gang at visst kunden ville ha møte to uker før termin så kunne ikke de komme til han.. Men de er jo mennesker de også.. Prøvde å få han til å ta avtaler i oslo og den slags før.. Men var ikke mye fornøyd med, for ville de ha møter i den perioden så mente han de burde få det..

Vi snakker om en mann som la opp til reise den dagen sønnen skulle operere...

Skrevet

Jeg sa til sambo som egentlig skulle på jobbreise Oslo-Bergen på dagstur, at det var helt opp til han selv, men at han da risikerte å gå glipp av fødsel. Fødsel gikk fort sist, så samvittigheten hans sa vel da selv ifra at han skulle holde seg hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...