Gladibrus Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Etter fryseforsøk er jeg i dag på RD 11 og har testet negativt noen dager på rad. Vet det er tidlig å teste, men likevel føler jeg at når det ikke vises som positivt ennå, er det over og ut... Hvor tidlig er det vanligst å få positivt resultat, når man er gravid? Jeg har ingen fast syklus selv, så bruker Primolut for å få blødning. Når kan jeg tidligst få nytt fryseforsøk dersom dette ikke lykkes?
Gjest Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Hei! Om du får negativt nå så vet du iallefall at el-sprøyta er ute av kroppen. Jeg turte aldri å teste før jeg skulle ta blodprøve på riksen så jeg vet ikke hvor tidlig det går an. Det er kanskje litt tidlig for deg ennå.. Prøv å hold deg til over helga og i mellomtiden krysser jeg alt for deg Masse lykke til!!
dincene Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg fikk på dag 14 bare et svak svak strek. Så det er jo litt tidlig med dag 11 for noen. Tester du med digitalt?
Gladibrus Skrevet 16. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2011 Takk for svar, begge to Jeg har hatt fryseforsøk, så ingen eggløsningssprøyte denne gangen. Testet med billigstrimler som var utgått på dato (!) på RD 9 og 10 og Apotek1 sin i dag (ikke digital). Kommer nok til å teste hver dag frem til blodprøven på mandag, ikke fordi jeg tror det er fornuftig, men fordi jeg bare MÅ Vet det er tidlig, så har fortsatt håp, men ekstra godt å høre om andre som har fått positivt svar "sent"
dincene Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Jeg hadde fryseforsøk sist. Testet på dag 13 og dag 14 (morgenurin begge gangene) med apotek1 test. Første dagen gadd jeg ikke å vente lengre enn å bare kaste ett blikk på testen og trodde at den var negativ. På dag 14 kom det en liten, svak strek opp. Jeg var jo bare forvirra. Så da på den testen fra dagen før og der var også like svak strek. Etter dette dro jeg til lege for å ta blodprøve. Var nok gravid. Lærte av det - bruk digitale tester Men du, kan jo vente noen dager til med å bli pessimist
Gladibrus Skrevet 16. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2011 Da får neste innkjøp bli digitale Får vel bruke opp de tre andre først ;P Takk for tips! Og oppmuntring Hørtes slitsomt ut med sånne tvetydige tester som du opplevde!
Gjest Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Nei selvfølgelig ingen sprøyte på frys, blanda litt jeg nå.. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå