InsomNina Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Må bare spørre dere hvor lang tid det tar å få en skive i småttisen? Snuppa nærmer seg 8 mnd og bruker eeeeeevigheter på denne ene skiva. Prøver å legge frem et par biter i gangen, slik at hun kan få øvd seg på å spise. Men hun bare slår og spreller med armene og hiver dem rundt omkring. Får i seg noen selv, men det ender med at jeg må mate henne slik at hun får i seg alt. Vi bruker ca 1t på dette måltidet hver morgen, og hun fikk vel brød for første gang for ca 2 uker siden! Er det bare sånn det er, eller? For hun ser ut til å like det godt, men føler kanskje hun ikke blir mett nok når det tar så lang tid, og det er ikke alltid hun får i seg hele (mye ligger strødd rundt på gulvet
El1 Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Jeg svarer selvom jeg vel ikke er til stor hjelp. Jeg gir faktisk sønnen min på 8 mnd en skive mens vi ser på en episode av Drømmehagen... Funker her. Han spiser halve selv og jeg gir halve. Så da bruker vi i underkant av 30 min. Han søler ikke med skiva, putter den i munnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå