Gå til innhold

Da var jeg tatt ut av jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25+4 og nå får jeg ikke jobbe mer. Skal sies at jeg sliter veldig med bekkenløsning og jobber i butikk. Ingen heldig situasjon, men nå må jeg begynne å lytte til kroppen.. Har dessuten 2 barn hjemme som jeg nesten ikke har orket å ta meg av.. Så da har jordmor bestemt at nå er det svangerskapspenger på meg resten av svangerskapet. Litt kjedelig egentlig, for jeg vil jo ikke gi meg nå. Men ser selv hvordan jeg er de dagene jeg har jobbet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det, men vi må nesten bare lytte til kroppen for tiden og innse at man ikke har like stor stemmerett nå som tidligere.

Er selv 25+0 og tatt ut av jobb pga bekkenløsning og myyye kynnere.

Skrevet

Godt det er fler av oss.. God bedring til oss begge :o)

Skrevet

Jeg er bare 15+6 og vært sykmeldt pga bekkenløsning i over 2 uker nå. Har begynt hos fysio. Har en fysisk tung jobb med mye løfting og stående/gående arb. Det funker dårlig med et dårlig bekken... Skal få fikset svangerskapspenger istedet for sykmelding om 2 uker(fikk ikke legetime før da). Sist gang fikk jeg kynnere veldig tidlig også, så venter bare på at de skal komme denne gangen også.

God bedring! :)

Skrevet

Er i uke 16+5 nå og ble sykmeldt for akkurat en uke siden. Ble sykmeldt nå fordi jeg har umoden livmor og svangerskapet kan skape flere komplikasjoner etterhvert. Forrige gang jobbet jeg på meg premature rier, og jeg orker ikke det en gang til. Kjedelig å sitte hjemne hele tiden for så lang tid, men prøver å fylle dagene med både det ene og andre...

Skrevet

Blir mye løfting og gåing der jeg jobber og, så det er som du sier at det funker dårlig med dårlig bekken. .

Takk for god bedringen :o) God bedring til deg og..

Skrevet

Ja, det er kjedelig å bare være hjemme, men akkurat nå synes jeg det er deilig. Er så slapp og sliten og har null energi om dagen.. Håper det blir bedre etterhvert. Skal til legen på tirsdag.

Skrevet

Var hos legen i dag, 24+5, og nå har jeg blitt 40% sykemeldt pga ryggen. Må innrømme at det skal bli litt deilig, har vært sinnsykt sliten etter jobb i det siste. Hadde litt lavt blodtrykk, sikkert derfor jeg har vært så trøtt. Skulle jobba i helga, men er hjemme med tidenes forkjølelse, æsj!

Syns det er bedre å trappe ned litt og heller kanskje holde ut lenger (har en fysisk tung jobb), enn å plutselig bli gående hjemme i tre mnd før ungen kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...