Gå til innhold

overtidskontroll i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her like rund, dag 7 på overtid. Da blir det overtidskontroll på meg om ett par timer. Forhåpentlig vis så er alt bra... så må vel belage meg på å gå ihvertfall til mandag eller tirsdag før jeg blir satt igang.

Masse lykke til til dere andre som også skal på overtidskontroll i dag :-D

Og lykke til til dere andre også :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er mange som skal på kontroll i dag. Oppdater oss gjerne, det blir dagens høydepunkt for meg som bare sitter og venter :)

Lykke til!

Skrevet

Blir mitt høydepkt og!;) så gi oss updates!

Jeg har termin idag! Men er meget innstilt på fred og ro i de nedre regioner!

Lykke til alle dere som skal i ilden på en eller annen måte! Håper alle får gode nyheter og ingen skuffelser!

Skrevet

Da har jeg vært på kontroll. Alt så bra ut heldigvis :-D ble strippet og nå kjenner jeg kraftigere murringer en jeg har hatt tidligere, så jeg håper på at det kommer i gang av seg selv. Hvis ikke blir jeg satt igang tirsdag morgen, kommer isåfall da til å være 11 dager på overtid. Men kjenner jeg er litt mere optimist i dag en jeg har vært :-D ser uansett "lyset i slutten på tunellen" :-D

Noen andre som har vært på overtidskontroll i dag? hvordan har det gått med dere?

Skrevet

Dere er flere, 2 skal settes igang mandag og 2 på tirsdag. Så nå blir det spennende å se om noen rekker den avtalen til igangsetting

Skrevet

Nei 2 mandag 1 tirsdag og 1 onsdag. BIM junkie jeg? Ja når jeg ikke ser ut til å skulle føde selv får jeg glede meg på deres vegne

Skrevet

Så flott at alt så bra ut! Og så deilig for deg å se lyset i enden av tunnelen!;)

Syns stripping virker så skummelt jeg. Vet ikke om jeg tør det jeg...Hvis det noen gang blir aktuelt;( Var det vondt?

Hvordan er murringene nå liksom. Greier du å beskrive. Hehe;)

Miepia; godt å se du er oppdatert;) hihi!

Skrevet

synes ikke strippingen noe ille jeg... litt ubegagelig bare. Men så var det veldig mykt der oppe da. så sikkert værre hvis man ikke er moden i det hele tatt. Murringene er ganske så like menssmerter, sitter som et "belte" nederst i korsryggen og rundt forran på magen... litt vanskelig å beskrive men.

Jeg er veldig skuffet i dag... var så sikker på at jeg skulle komme igang i løpet av nattet... men fortsatt bare de samme murringene og en del kynnere... irriterendes at det ikke kan ta seg opp til noe mere :-(

Men nå er det uansett "bare" helga og mandag igjen før jeg evt blir satt i gang. Så innen torsdag så har jeg gullet i armene :-D

Skrevet

Forrige svangerskap syns jeg ikke stripping var vondt, men denne gangen hylte jeg omtrent. Men hun innrømte at hun tok kraftig i og jeg begynte å blø etterpå.

Har en skikkelig nedtur dag, så skuffa over å ikke ha våkna i natt av vonde rier.

Vel vel, siste lørdag uten baby!

Skrevet

ja, hun fødselsleget tok skikkelig i hos meg også og jeg blødde i flere timer etterpå. men tydligvis ikke så veldig effektivt alikevel :-( men som du sier miepia30... siste lørdag uten baby!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...