Gå til innhold

Flere som er søvnløse?

Anbefalte innlegg

Er nå i min femte uke og jeg sliter med å sove. Det gjør jeg aldri ellers. Og nå kan jeg ikke drikke en liter med kaffe heller :( Men det er et lite offer for en så stor glede!

Av og til blir jeg litt skremt med tanke på alt ansvaret jeg har og skal ha de neste 19 årene. Jeg har ikke gjort noe som gjør meg fortjent til å bli mamma. Hvem som helst kan jo bli det! Det lille nurket kommer uvitende til verde.. og jeg skal veilede det. Det er mye som kan gå galt... Men jeg håper og tror at vi skal gi barnet vårt en god oppvekst.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143582034-flere-som-er-s%C3%B8vnl%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har svart på ditt eget innlegg ;) Det er nok fordi du tenker for mye. Jeg fant ut i går at jeg var gravid og jeg har eller ikke sovet så mye i natt. Tenker på hvordan det kommer til å bli, økonomi, redd for alt man kan gjøre feil etc. Dette er vel velkommen til mammaverden. Mange søvnløsenetter kommer det til å bli. Vi får prøve å spe nå mens vi enda kan. Men du er ikke alene om dette ;) Jeg er forresten selv 4+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...