Gå til innhold

Er overlykkelig for og treffe min nye flamme, men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må fly og jeg er livredd for og fly! får seriøst angst bare av å tenke på det. Har ikke vert i lufta på 4 år, så det gjør nok ikke saken enklere. Det er i tillegg Widerøe fly og de er mindre og mer skranglete enn vanlige fly. Jeg er ikke redd for at flyet skal ramle ned, men takler ikke tanken på og ikke kunne "gå av" når jeg selv vil! Er redd for og få skikkelig angst mens jeg flyr. Turen tar ikke mer enn en liten time, men huff jeg vet ikke helt jeg:P Det passer ikke for han at han kommer til meg ivertfall ikke fo denne gang, så det nytter ikke.. Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men måtte bare få det skrevet. Kan man få valium av legen når enn skal ut og fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv redd for å fly, men det gikk veldig greit da jeg møtte min flamme for første gang :) (Møttes på nett, han er fra USA, vi er nå forlovet)

Dette var da 15 timer på fly. Jeg fikk beroligende fra legen, bare det å ha dem i vesken hjalp meg. Trengte ikke ta dem, jeg var så opprømt over å se min kjære at det hjalp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...