Gå til innhold

Har fått innvilget KS på Haukeland:)

Anbefalte innlegg

Denne gang slapp jeg samtale, har fått innvilget KS 1 uke før termin, uten noe om og men:)

Hadde KS der i oktober 2010 også, men da var jeg gjennom en haug med vekstestimering og vurderinger, og først to uker før termin ble det innvilget. Hadde KS kun tre dager etter at dem innvilget det.... Var utrolig stressende for meg. Er derfor utrolig glad for at jeg slipper den prosessen denne gang!! Utrolig glad for at Norges strengeste sykehus har innvilget KS til meg uten noe som helst samtale og forsøk på å overtale meg!! Denne gang kan jeg virkellig glede meg :):)

For dere som lurer så er det grunnet totalruptur i 2004, som dem mener er grunnet stort barn.

Fortsetter under...

Så bra! :) Det er jo kjempefint at du slipper å gå og lure på om du får KS helt frem til fødselen. Siden du har vært gjennom KS en gang før, vet du jo hva du går til også, og slipper å engste deg for mye i forkant også. :) Lykke til med graviditeten og KS-et! :)

Så bra at du fikk innvilget uten å måtte gå mange runder og sånn :) Hadde selv ks på Haukeland i 2009, nå skal jeg ha på Voss. Lykke til videre med graviditeten da :) Når skal du ha ks?

Har termin 13 februar, det har blitt innvilget før jeg fikk termin, så vet ikke annet enn ca 1 uke før. Får sikkert dato i posten snart, nå som termin er satt;) du da, når har du fått satt opp ks??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...