Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi igang.

Jeg har testet med EL-tester siden dag 10 i syklusen, men det har aldri vist noe, idag er det 15ende dag, idag har jeg tatt 3 stk, og alle viste strek, men ikke like sterk som kontrollstreken. Men det har ikke vist noen strek i det heletatt før idag. Men jeg er ganske sikker på at jeg har selve eggløsningen idag da, og blir ikke klok på de testene.

Jeg vet med sikkerhet at mensen kommer 14 dager etter EL, synd det ikke går å si det andre veien, da hadde det vært lettere å truffet.

Poenget er at jeg iforhold til min normale syklus skal ha eggløsning i dag,så da var det bare å kjøre på å håpe på det beste.

Jeg krysser fingrene,men har ikke store forventninger :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy andre også er i gang!! Jeg og typen har startet prøvinga nå denne måneden ( hadde EL nå i helga). Vi har som sagt akkurat startet og ingen av oss har barn fra før ( jeg har ikke vært gravid før heller), så dette blir kjempespennende!! Lykke til til dere!:))

Skrevet

jeg testet med el tester for første gang denne mnd, da syklusen har blitt helt rar etter hormonspiralen..

Har lest at strekene må være like sterke, men har også lest at noen aldri får helt like sterke streker..

jeg brukte el strimler da.. er visst bedre med digital for da er det ikke tvil.

Jeg fikk nesten like sterk strek ett par dager da jeg forventet el, men så fikk jeg ikke alle el smertene og tenkte kanskje ikke egget ble sluppet likevel.

Så fikk jeg helt hvit test i noen dager, før jeg tilfeldigvis testet igjen og da var streken knallsterk:P Skjønte jo ingenting!

Kanskje egget ble sluppet på forsøk to, eller så kan det indikere graviditet...

sukk....

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar :)

Dagen jeg skrev dette, tok jeg 4 el tester, alle viste 2 streker, men den ene litt svakere nn teststreken.

Men vi satte nå igang prøvingen, siden jeg ikke hadde hatt noe som helst utslag tidligere, og siden det virket usansynlig at EL skulle være seinere så måtte vi bare prøve.

Jeg tok ny test dagen etter, da var teststreken mye sterkere enn kontroll streken, måtte selvfølgelig prøve flere tester, men alle viste likt... SÅ vi prøvde igjen.

Blir spennende, men har ikke store forventninger.

Håper, som alle andre, men tenker ikke så mye over det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...