Gå til innhold

Jeg ønsker mulighet for å lage signatur på innleggene

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig, signaturen bør ikke være større enn størrelsen på nick og ikke mer enn to linjer og bare kunne skrives i en farge.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To linjer? Hvor du kan parkere ett eller annet billig visdomsord, fire blinkende blomster med ansikt på og fødselsdato på alle kidsa? Uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe blinkegreier, men f.eks link til blogg.

Om du synes det er teit kan du la være å bruke muligheten, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Gode innspill dette her.

Foreløpig vet jeg ikke hva vi kan gjøre i den nye løsningen, men skal sjekke det ut.

Og om det er en mulighet, så er det nok helt sikkert valgfritt ja!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signatur høres bra ut.

Men ikke slik at man kan lage slike slitesomme blinkende, bilder med blomster og barn over en halv side signatur. Ser at dette finnes på andre lignende forumsider. Og slike sider orker jeg ikke være inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, la det være så enkelt som det er nå, vær så snill.

Nicket er jo signaturen våres, og vil noen reklamere for bloggen kan de jo bare bruke det som nick eller legge den på profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dib er Dib, det er en grunn til at vi som holder oss her gjør det.

Vil ikke ha større signatur enn nicket er. Vær så snill.

Vil jeg se signaturer som blinker eller er masse fjas eller no sånt kan jeg logge meg inn på et annet forum. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede sagt flere ganger at det ikke er ønskelig med store signaturer, men f.eks en linje under nicket. Det blir ikke skjemmende.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang farger i signatur synes jeg den kan holdes i samme farge som nicket eller sort. Og så må den legges på en slik måte at den skilles ut fra nicket, altså at det ikke ser ut som det er en del av nicket.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter. Det er lov til å være uenig om dette, men ikke vær kjipe mot hverandre.

Jeg vil kanskje tro at det er morsomt med signatur om du for eksempel er jordmor, og vil skrive at du er det?

Uansett. Jeg har ikke fått sjekket om det går med signatur. Men skal si i fra når jeg har hørt noe.

Og viser det seg at det er mulig, så er det uansett frivillig å bruke deg!

Ha en topp lørdag.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Elin, hvem som helst kan jo kalle seg jordmor eller lege, eller hva som helst, her inne, så det er vel ikke akkurat en bruk du vil oppmuntre?

Klart det er frivillig å _bruke_, men da må det også være mulig å velge bort å måtte _lese_ alle andres signatur.

Og til deg over her - du har som vanlig fått buksene i krøll rundt knærne og går på trynet. Eller mener du virkelig å lage et hakkepunkt utav at jeg faktisk signerer med nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer luten på denne! Kjære tid la oss slippe blink blink og stjerner! la oss slippe!

blink blink mamma til tre og en ekstra blink blink gift med en tosk og bor i et hus uten katt blink blink grip dagen blink blink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker IKKE mulighet for å lage signatur på innleggene.

Og om dere skulle henfalle til idiotien og gjennomføre dette så gratulerer jeg dere med nok et selvskudd, formodentlig det siste sådan, da jeg regner med at enda flere faste brukere endelig takker for seg - meg selv inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Luten her; det er mer enn nok blinking i reklamen langs siden om ikke det skal blinke og virre under innlegga også.

Så lenge det ikke er frivillig å lese blinget, så velger dere bort det som gjør dib spesielt om dere velger å gjøre det samme som alle andre mor-og-barn-forum.

Hvis vi har lyst å vite mer om de ulike nickene, er det jo bare å lese profilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Først og fremst bør tregheten her inne fikses! Tro meg, med signatuer i ørtogførti variasjoner så vil plassen bli enda treigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ikke ha mulighet for å lage signatur? Få argumenter her som tar utgangspunkt i mine forslag. Svar uten argumenter er bortkastet.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...