Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg bare kunne beskrive hvor misunnelig jeg er på dere som sitter her inne og venter på deres små mirakler!

Her var jeg på denne tiden i fjor og hadde termin 1 januar!

Jeg ventet min andre jente helt alene. Det var en slik fantastisk tid som jeg elsker å tenke tilbake på. Jeg blir rørt av alle disse innleggene på denne siden, og jeg gleder meg så ufattelig mye til neste gang :)

Jeg vet det er tungt akkurat i stunden, men det varer bare t kort øyeblikk i forhold til hva en har i vente!

Jeg og mange andre knep igjen sammen og håpet vi skulle klare oss over nyttår og det klarte jeg vertfall :) 3januar kom hun og det å føde var j'''''' vondt, men fy så utrolig.. Vakreste som fins!!!

(har KS med første, så stor prøvelde)

Mine misunnelige tanker går til dere som er så heldige å ha denne vanittige hendelsen forran dere.

Godt jeg er ung;) Elsker barna mine over alt, men venter nå på mannen i mitt liv, men ingen hast for jeg vet at jeg har mye å glede meg over og se frem til :)

Lykke til jenter og "prøv" og nyt det :D !!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår akkurat hva du mener! Selv sitter jeg her for siste gang, og vet jeg kommer til å tenke tilbake på denne tiden med bittersøte minner. Det er en helt spesiell og herlig situasjon å være i, det gjelder rett å slett bare å nyte denne tiden! Og det gjør jeg virkelig, til tross for ganske mange småplager.

Men, alt i dette livet har sin tid, jeg kan ikke fortsette å bli gravid resten av livet. Så for meg er det stopp med denne gangen. Sukk, litt trist , ja!

Skrevet

*sukk*

Detter er mitt 3. og aller siste svagerskap... Og det er med vemod jeg må innse at jeg aldri skal få gå gravid igjen.. tross halsbrann og søvnløse netter så elsker jeg virkelig å være gravid.. Føler meg så fin, og det er en sååå spennende tid...koser meg skikkelig i graviditeten, magen vokser, sparkene kommer, ultralyd, ahhh....

Og ikke minst, en har alltid noe å google etter- hahah ;);)

Skrevet

Ja, vi er heldige!! Selv om jeg gleder meg til babyen kommer, så prøver jeg å nyte å være høygravid også. Det er helt spesielt :) Jeg elsker også å være gravid, til tross for en god del plager!!!

Når jeg synes det er lenge å vente på prinsessa pleier jeg å ta en tur innpå "bli gravid". De "stakkarne" som er der venter på eggløsning og håper å ikke få mensen... Vi slapp heldigvis å prøve lenge, men nedturen var stor når det ikke gikk på første forsøk, og vi måtte vente en hel md med å teste igjen... Den md var laaaaaaang! Jeg holdt på å gå på veggen bare på den md ;) Og man hadde ingen garanti for positivt resultat etter den md heller. Nå derimot er jeg garantert tobarnsmor innen 1 md :) Det er en herlig visshet :) Nå er det bare å slappe av og kose seg som best man kan den tiden som er igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...