Gå til innhold

Dersom dere skulle bestille ny bil nå, hvilken farge ville dere velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har en kamerat som er daglig leder hos en Suzuki forhandler, han anbefaler sølvgrå, for den fargen er lettest å selge.

Så jeg valgte sølvgrå, har jo tenkt å selge den en dag..

Grå eller sølvgrå. Kjøpte bil selv nylig, men den ble beige, kunne ikke velge og vrake like mye med farger når vi kjøpte bruktbil. ;) Men beige er ok det også, da.

Jeg ville ikke valgt hvit eller svart som jeg ser mange her foreslår. For det første er det farger som er på vei til å gå av moten, for det andre vil det da være synlig med en gang bilen blir bittelittegrann møkkete... Grå er bedre sånn; da synes det ikke så godt om den er litt skitten. :)

Ville i alle fall ikke kjøpt svart. Svart bil har vi hatt og aldri mer. Den var i alle fall aldri rein i mer enn 10 minutter om gangen...

Har en mørk grå nå, syns den er ganske fin. Ellers har Ford en innmari fin rødfarge, ikke knallrød, men en dyp, fin rødfarge. Kanskje VW har en tilsvarende.

Annonse

Enig!!! Har sett den bilen i en dyp brun metallic, og husker jeg tenkte at den bilen kledde den fargen veeeeldig godt:-) Har sett samme fargen på en polo (tror jeg...) og den var ikke fin med den fargen. Så det er ikke alle biler som kler like godt de samme fargene.

• 2 uker senere...

He, he, må nok ha en caravelle, -vw sharan, ford galaxy, mazda 5, citroen c5 picasso osv blir for små. Da er det ikke så mange alternativer, toyota hiace er for mye varebil. Mercedes viano er dyr, og etter det jeg forstår mye feil med.

Til 21.14.

Når man bestiller seg ny bil må man ta stilling til alt utstyr og farge. Enig i at det viktigste er at bilen fungerer, men kan jo ikke la fargevalget være opptil selger.

hi.

Er nok skeptisk til sort og hvit Caravelle pga renhold, er nok ikke den ivrigste på bilvask. Tenker at grå er veldig trygt, men har hatt grå bil før, og siden "alle"har det synes jeg det er litt kjedelig.

Men vi har fortsatt ikke bestemt oss....

hi

PS: Er hvite biler blitt veldig moderne akkurat nå? Ser flere og flere hvite biler i trafikken. Eller kanskje det bare er billig????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...