ij30 Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Har prøvd å bli spådd her flere ganger, men ingen som har svart:( Lurer på følgende: 1. Får vi flere barn? 2. Frir han snart og blir vi evenuelt å gifte oss i nærmeste framtid? 3. Hvordan er det med økonomien framover? jeg 12.09.78 Han 14.06.77 Tusen takk for svar:)
Tante_Esel Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 ok... barn... tror ikke dere faar noen flere barn med det første nei... men mulig det kommer en liten snik attpaaklatt om 15-18 mnd: om han frir da, eller om det er da dere blir gift er jeg ikke sikker paa... økonomien : stabil som før...
ij30 Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2011 Takk for svar:) Er det flere som vil prøve seg og se om de får opp det samme som Adine får opp?
-mtp- Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 eg får opp nei til barn nå, men tllet vil ende på 3 barn....Vet ikke kor mangen du har nå Får opp OK økonomi så den vil trolig endre seg pittelitt forlovelse har eg ike sett på nå desverre ..
ij30 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2011 Takk for svar mtp:) Har to barn og i tvil på om vi skal gå for den tredje:) Økonomien er det litt dårlig med for tiden, så håper du har rett, så hun andre oppe her tok feil om at vi har ok økonomi nå. Kan du se på forlovelsen/ giftemål også?
Tante_Esel Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 mente ikke at dere hadde mye penger, men mente at økonomien ikke ville endre seg, hvermen mer eller mindre.
ij30 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2011 okey, men det ser ut som den endrer seg ganske snart, så det stemmer nok ikke helt:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 1: Får opp nei, men magefølelsen min er i tvil alikevel. (Var dere egentlig enige om at det var stopp på 2, men har nå egentlig lyst på en til? Tenker dere oppfølging, bil og økonomi?) 2: Nei, han frir ikke. Men dere blir enige om at dere skal gifte dere. Ikke i nærmeste fremtid. Får opp om ca 2 år. (Litt sånn: OK da...) 3: Økonomien blir noe bedre. Endring i jobb. Enten større stilling eller ny jobb. Tror banken også hjelper dere på et vis...
ij30 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2011 1.Samboeren min har lyst på en til, jeg er i tvil og det er i hovedsak pga økonomi. Kan jo legge til at vi ikke bruker noe prevensjon nå, bortsett fra å "hoppe av i svingen". Skjer det så skjer det og barnet vil være velkommen. 2. Samboeren min er litt av den gammeldagse typen, så hvis vi noen ganger gifter oss, så går han nok ned på knær å frir. 3. Det er jobbsituasjonen som gjør at økonomien for øyeblikket er laber, grunnen til det er at det er kun jeg som har jobb. Nå ser det ut som det bedrer seg betraktelig siden samboeren er i kontakt med et par firma som vi nesten er sikre på at tilbyr han en stilling ganske snart. Et tilleggs spørsmål; Kan dere se om vi kommer til å flytte pga av denne jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå