Gå til innhold

Noen solskinnshistorier ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har hatt mer enn 6 stk neg. forsøk som har noen oppmuntrende solskinns historie til oss håpere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg sitter her og kjenner på at jenta i magen sparker og hikker og koser seg. Ta en titt på profilen min, så ser du at det ikke på noe tidspunkt var noe vi var sikre på kom til å skje.

Vi har nå 7,5 års prøving bak oss, inkludert 11 forsøk, to tidligere graviditeter, tre tidligere knøtt i magen - alle med hjerteaksjon før vi mistet dem i tre aborter, og mye innsats, smerter, vanskeligheter og nedturer.

Imorgen er jeg 36 uker på vei - og nå skal vi bli foreldre, jeg skal bli mamma i en alder av 38 år. Må vel kunne kalle det en solskinnshistorie?

Skrevet

ja, jeg ligger her og ser på verdens herligste lille prins. Etter 10 års prøving, 4 ivf forsøk og 3 aborter + jeg mistet en tvilling tidlig i dette svangerskapet kom vi endelig i mål.

Så det er absolutt håp for alle :)

Masse masse lykke til til alle her inne!!!

Skrevet

oi, sorry.. nå leste ikke jeg før jeg skreiv.. Men har altså ikkje hatt mer en 4 forsøk...

Skrevet

Hei, jeg tror jeg jeg har vært inne på bam med dere da vi var prøvere. Så fantastisk at dere har lykkes 7 år som prøvere og . etter 4 forsøk på riksen , 3 aborter tok vi turen til Hausken og lykkes!! fikk to nydelige nurk som er over året nå. LYKKE

Skrevet

Vi har 4 års prøving, 6ivf, 5 iuid, 1sa bak oss. for oss ble løsningen eggdonasjon i Hellas og vi er nå 31 uker på vei med sprelsk gutt :)

Skrevet

Hei, stinemin, ja, jeg husker deg :-)

Tusen takk for godord. Så fint å høre at dere koser dere og har det bra. Ble det en av hver, eller to av det samme?

Skrevet

Heisann Stinemin!!! Var noe kjent med navnet her ja:) vi var også på Hausken. En helt fantastisk plass med fantastiske folk! Er så kjekt å høre om folk som har lykkes. Håper alle her inne får oppleve det å bli foreldre. :)

Skrevet

Hei igjen . Jeg fikk gutt og jente:) etter 5 forsøk og

og mange frustrerte år. Anbefaler Hausken til alle som sliter, dessverre flere og flere. Vi byttet til Hausken og ble gravide på 1 forsøk. Han bruker utradisjonelle metoder, og de er fantastiske der!! Lykke til alle sammen!!!!!

Skrevet

Hei igjen MK, lykke til i innspurten, dette kommer til å gå så bra!

Stinemin: så gøy å se et svar fra deg i dag, hører jo ikke til her lenger men er innom sporadisk for å se om jeg kjenner igjen noen "gamle". Gratulerer med jenta og gutten om enn på etterskudd!

Vi er godkjent for adopsjon fra Kina nå, har begynt ventetiden for alvor, tok 1 år bare å bli godkjente i det norske systemet. Har nok flere år med venting foran oss, men det har vi innfunnet oss med. Mulig vi og går for et barn med medisinske anmerkninger, da går det helt utenom kø.... vi får se!

Skrevet

Hei, så koselig å høre fra deg Søskenhåp! Det tok jammen meg tid for å bli godkjente! Så fantastisk at dere vurderer å ta til dere et barn som ikke er helt ' normalt'. Man blir gjerne enda mer knyttet til de. Og kanskje enda mer glad i ! Alle er jo forskjellige og trenger et trygt hjem. Håper ikke dere må vente alt for lenge , men sikkert godt å vite at dere garantert får et barn til! Ønsker dere lykke til . Klem fra meg.

Skrevet

:-) Medisinske anmerkninger kan være alt fra bagateller, som at de har vært innlagt for lungebetennelse en gang til større ting. Vi kommer ikke til å adoptere et barn med utviklingshemming, det er helt uaktuellt for oss, men muligens fysiske anmerkninger som hjertefeil (som kan opereres), klumpfot (som også korrigeres) etc. Dette velger vi helt selv. Koser oss med 5 åringen vår som skal begynne på skolen neste høst og de 2 hundene våre så livet er herlig i grunnen. Er SÅ fornøyd med valget vi tok om å forlate ivf sirkuset. Jeg har og rundet 40 nå så sjansene er jo minimale for graviditet. Alle må ta sine valg, det er bare så bra når man har landet på et valg som er best for en selv. Ha en fin høst med tvillingparene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...