Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ sitt her å fundere litt på babyutstyr å tenkte kansje å høre med andre som kansje har litt erfaring eller kansje allerede har vært å handlet

Noen som har kjøpt babycaller/ babysitter eller har erfaring kan fortelle hvorfor du har kjøpte eller har brukt akkurat denne ? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollmor og trollungene ♥
Skrevet

Vi kjøpte babycall etter at barnet ble født, fordi vi var usikre på om vi fikk brukt for den.

Men synes det var kjekt å ha, fordi soverommet hennes ligger litt bort fra stuen. Var også et must da hun sov ute i vognen, slik at jeg kunne gjøre litt småting inne uten å sitte ute for å "passe" på når hun våknet.

Vi kjøpte først en Doro babycall, rett og slett fordi den var ganske billig. Men det var et helt håpløst kjøp, ikke fornøyd i det hele tatt. Fant derfor ut at vi skulle kjøpe en Super Nova i stedet, og er strålende fornøyd med den. Spesielt kjekt at den viser temperaturen. Kjøpte den forresten brukt på finn for kun 500 kr.

Så skal bruke Super Nova på dette barnet også;)

Skrevet

Vi har også brukt Super Nova på førstemann, dekningen/rekkevidden er bra (uten at jeg har noe særlig å sammenlikne med), og er enig i at temperaturmåleren er veldig fin, særlig når barnet sover ute i vognen.

Skrevet

kjøpte avent sitt med kamera. VELDIG fornøyd ;)

Skrevet

Ville ha kamera fordi jeg er overnervøs:p hehe også har jeg katter :) så ville følge med ordentlig.

Skrevet

Har også en Super Nova etter første mann. Ble anbefalt den her inne.

er veldig fornøyd med den :-)

Skrevet

Vi kjøpte babycall til førstemann, då vi bl.a skulle bu på internat, og dermed hadde litt avstandar frå soveromet og der vi gjerne oppholdt oss etter kl.8. Måtte f.eks til eit anna hus for å lage kveldsmat o.l. Veldig praktisk med babycall, for eg kunne sitte i skulebygningen å gjere lekser, eller vere med på sosiale ting kveldstid.

Men veit ikkje kor mykje brukt den babycallen vil bli brukt til nr.2. Er jo litt rolegare med ting, då det ikkje er så nytt og ukjendt lengre.

Muleg den blir kjekk å ha når vi er hos besteforeldra, og jobbar i fjøsen på kveldstid;)

Alt i alt er det ein ting folk flest kan klare seg utan, etter mi meining. Dessuten er den litt "vanedannande" merka eg meg. Og ein skal jo aldri stole 100% på tekninske duppedittar.

Skrevet

Ser ut som vi lander på denne også . skal sjekke ut en annen også før vi handler . Har hørt mye negativt om super novan fra mine søsken og svigersøsken så den havner nok ikke i vårt hus for å si det sånn.

Skrevet

Jeg vil ha Avent SCD 600. Men håper å få kjøpt brukt men vist ikkje blir det ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...