januarbaby + novemberspire Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Om 2 uker skal jeg jobbe litt igjen. Jeg skal jobbe 4,5 uke mens pappaen har permisjon, for deretter å ha perm til januar. Er sykepleier på et sykehus, og er så usikker på hvordan det blir om jeg ber om ammefri. Jeg ammer fortsatt 5 ganger i døgnet. Det jeg er redd for er at det bare blir stress for meg med ammefri, siden jeg da går glipp av rapport osv, og tviler på at de setter inn noen som skal gjøre mine arb oppgaver når jeg er borte. Med andre ord får jeg like mye å gjøre på kortere tid. Men samtidig trenger jeg veldig ammefri, da jeg i tillegg har lang reisevei til jobben. Hvordan har dere andre som er sykepleiere løst dette? Noen tips/ erfaringer?
Blåbærmuffins Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Dette lurer jeg også på. Vet at andre på jobb har tatt ammefri, de har da tatt det enten på begynnelsen eller slutten av dagen. Vet ikke om jeg orker rett og slett, kan jo aldri ha gruppa da som jeg har nesten hver dag ellers. Er jo uansett veldig tungvint å gå glipp av rapporten. Tviler på at avd.leder blir særlig begeistret heller (driter jo egentlig i det da, men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå