linda2011 Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 babyen min på en uke sover noen ganger litt urolig, litt uregelmessif pust,fekting med armene og litt lyder, men våkner ikke av dette. Flere som har opplevd noe lignende? mene rå ha lest at de kan ha litt uregelmessig pust de første ukene? håper på svar=)
Skoobidoo Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Absolutt, helt normalt. Min gutt har laget lyder (knirker som bare det) i søvne siden dag 2. Holder på enda, han er snart 6 uker. Har etterhvert lært meg hva slags lyder som er "våken" lyder og hva som er "sove" lyder :-) (Det er litt uregelmessig pust er også normalt i starten. Likevel, jeg sjekker sikkert 50 ganger i døgnet at han puster )
abella Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Her knirkes og gryntes det. Det fektes og noen ganger hyperventilerer hun. Det er bra for da vet jeg jo at det er liv borti senga! Storebror var akkurat likedan!
vivvi_90 Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Sånn var min gutt også.. Veldig uregelmessig pust og rare lyder, så vi ble veldig bekymret.. Men fikk beskjed om at det var heeelt normalt:) Lydene ("knirking", hvining, hiving etter pusten) kunne komme av litt trangt luftrør i begynnelsen sa legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå