InsomNina Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Bare mine innlegg her øverst nå! Hehe.. Skriver her også, selv om vi har en egen side for dette. Håper på flere svar Noen som har giftet seg på vinteren? Synes det virker minst like bra som om sommeren. Fin-været er vi ikke garantert uansett, og vi har hatt bedre vintrer en somrer de siste årene synes jeg. Ser også for meg vielsen ute jeg. Kanskje litt kaldt, men om det er snø så må det jo være fantastisk nydelig! Dere som har opplevd dette, eller planlegger selv - kom med tips til meg!! Hvordan dere gjorde det med vielse, pynt, lokaler, fest.. etc.
Skoobidoo Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Har ikke noe fornuftig å komme med når det gjelder det praktiske, men jeg synes et vinterbryllup høres helt fantastisk ut. Og satse på godt vær i "sommer Norge" er jo som å vinne i lotto
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Vi giftet oss i januar, og vinterbryllup kan absolutt anbefales! Det året vi giftet oss, var det også snø her hvor vi bor, og på bryllupsdagen var det knallblå himmel og sol, så vi fikk noen veldig flotte bilder ute:) Vielsen var inne, tror det hadde blitt veldig kaldt ute, tenker særlig på gjestene som jo oftest har på relativt tynne penklær på en slik dag. Selv var jeg så full av adrenalin den dagen, at jeg ikke merket kulden når vi sto ute og tok bilder! Vi pyntet med mange lys innendørs, og gjorde det veldig koselig på den måten. Ute i snøen hadde vi fakler og lyslykter, og vi hadde også arrangert noen fakler slik at de dannet et hjerte i snøen utenfor lokalet. Så jeg anbefaler det på det varmeste! Angrer ikke på at vi valgte vinterbryllup!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Ååå, det høres utrolig koselig ut!! Jeg har ikke peiling på bryllup, men mitt tips er at dere kan bruke slede til og fra vielsen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå