Gå til innhold

Skal jeg kjøpe meg Ilse Jacobsen eller Hunter støvler??? Er sånn i tvil!!!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Har IJ-regnkåpe i brun og har tenkt at jeg vil ha brune støvler til...men hvilke er best? Å penest?

 

Kan dere erfarne jenter hjelpe meg med dette dillemma? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Ilse Jacobsen, men er ikke så veldig fornøyd. Bokstavene forsvinner etter en tids bruk og det har jeg sett på mange andre som har disse støvlene også. Ville gått for Hunter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

menne....er bokstavene så viktig da? Har lurt på dette selv, Ilse eller Hunter. Men akkurat at bokstavene blir borte er ikke så viktig for min del! ;) Tenker mer komfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått på felleskjøpet og kjøpt de superlette kjempesolide støvlene de har der med skikkelig god såle, men det er nå min smak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ilse Jacobsen og er veldig fornøyd. De er gode og varme, men de er også litt tunge... Og så lønner det seg å bestille en str mindre enn man vanligvis er. Jeg har ikke Hunter, så jeg har ingenting å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et par Hunter støvler før jeg kjøpte meg Ilse Jacobsen. Hunter støvlene skuffet meg veldig... 1.paret lakk vann etter veldig kort tid, men fikk byttet disse inn i et nytt par. Men syns hælen på de ble så nedslitt. De varte kun en sesong! Og jeg pleier IKKE og slepe beina etter meg så det var ikke derfor de ble slitt. Dårlig gummi tenker jeg.

 

Ilse Jacobsen fikk jeg til bursdagen min i oktober ifjor. De er blitt godt brukt dette året jeg har vært i permisjon (bor i Bergen ;) )

Kjempe fornøyd! Syns også de er finere på.

Mener også at Hunter støvlene er lengre i skaftet en Ilse Jacobsen sine, og ganske smale rundt leggen. Så som en annen her sier må du også se an på leggen din også ;)

 

Lykke til med valg av støvler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen :)

 

Jeg får ta meg en tur i butikken og prøve de begge på, tenker jeg...er vel ikke akkurat smal hverken i leggen eller i foten, så kanskje jeg får et problem uansett? :)

 

Ha en fin kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe IJ nå. Vet ikke noe om Hunter. Har selv problemer med tykke legger, så jeg skal gå for 3/4 støvelene til IJ. De går ikke helt opp til kneet, men mer midt på leggen. De passer meg best.

Jeg får på meg de lange også, men går som sagt for modellen som er litt kortere.... Så får vi håpe jeg blir fornøyd. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 par Ilse Jacobsen (lange og korte) og lange Hunter. Av de lange syns jeg Hunter er best! Ilse Jacobsen sine blir VELDIG tunge hvis man skal gå med de en hel dag.

Men de jeg bruker desidert mest, det er de korte Ilse Jacobsen - elsker de:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som synes de hektene til lissene er noe herk på IJ-støvlene? De holder ikke på lissene, slik at lissene faller ned hele tiden... Utrolig irriterende å måtte knyte de om og om igjen! I tillegg hekter de seg fast i bærenettet til vogna, så foten min blir hengende oppi lufta, ser kjempesmart ut, lissom...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tjukke legger til Hunter jeg, laget sikkelig vakum nedi de da jeg prøvde de på. Var redd jeg måtte klippe de av foten. HAHAHAHA!

 

IJ har jeg ikke prøvd men jeg synes de er stygge. Ser jo ut som beksom-sko i foten. eeek.

 

Kjøpte akkurat sorte Vikingstøvler. De er kjempefine og ser litt ut som hunter sine. 699 kr eller noe. Bruker de i stallen, i byen når det regner, på tur i skogen osv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...