Anette_23 Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 jeg har ikke termin før 2 des, men lurer litt på når dere vasket og ordnet babytøyet og utstyret? føler litt å meg stresset siden jeg bare har kjøpt inn litt tøy til bebisen mangler seng og de litt store tingene.. hehe
Lykkelig91 Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg har termin 12 okt og har egentlig ikke gjort klart noe, men jeg har alle de store tingene "ett eller annet sted" etter førstemann. Føler brått at jeg er alt for sent ute med vasking av babytøy og slike ting, så tenkte jeg skulle sette i gang nå
Anette_23 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2011 hehe ja da har jeg litt tid på meg;) hehe men syns liksom det er litt koselig og vaske litt etterhvert og begynne og ordne i stand så smått virker det ikke såååå lenge til terminen;) med førstemann hadde jeg vel alt klart 4 mnd før term sånn ca, så har tatt det med ro denne gang..
Gjest johmon Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Jeg har også termin 12 okt og er langt i fra ferdig. Tenker at hvis man vasker tøy for tidlig, så blir det gjerne litt "skap" lukt i klærne. Du har god tid. Ny tiden med å gå rundt å kjøpe inn ting. Det er jo så koselig c";)
snella med spire Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Har termin om 9 uker og har ikke kjøpt noe ennå Kanskje det begynner å bli på tide
Anette_23 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2011 hehe herlig og se at det er andre som er litt "trege" også når har du termin da`?
novembergutten:) Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Pga at jeg er usedvanelig lei, har jeg snart strikket ferdig ullpledd, sydd sengehimmel til soveromsvuggen, pusset, grunnet og malt vuggen til stuen, vasket, redd opp begge vuggene, og lagt laken over, så det ikke støver ned til det skal taes i bruk, vognen står klar med lammeskinn og pledd i, i gangen, og hentedressen ligger i oppbevaringsplassen under vognen. Alt av tøy, laken osv, er vasket og brettet inn i skapet og en del under kommoden på badet, fant ut idag at jeg skal stryke(!) det også... og nå sitter jeg her, uten et eneste prosjekt left for å si det sånn... konklusjonen er: Vær glad du/dere har noe å pusle med frem til termin. er man bestemt nok, kan man gjøre alt det jeg har nevnt(and more) i løpet av få dager, så jeg har nok vært ganske forhastet.... huff....har termin 25 nov og termin da om 9-10 uker, moro det eller???? :-S
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Jeg har vasket litt tøy, og redd opp sprinkelsengen... Men siden babyen skal ligge i kurv den første tiden, så skal jeg fikse ferdig den også etterpå. Skal bare stryke dynetrekket først;p Vogna er ikke helt i boks enda. Har akkurat vasket trekket og madrassen, men skal skifte ut dekkene tenkte jeg. Ettersom gummien har blitt litt sprø hehe... Gidder ikke å bruke penger på ny vogn denne gangen. Jeg skal også pakke fødebagen de nærmeste dagene. Og så skal jeg male stellebordet, så det burde jeg vel begynne med i kveld:p hvis jeg orker.... Har termin om 2 uker (29. september).
septemberpiken Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 9 uker til termin her, og ikke mye som er i orden, men har jo veldig mye etter førstemann, så stresser ikke med det. Må vel kanskje ut og kjøpe vogn snart, siden vi skal ha ny, men resten venter jeg med til litt nærmere termin... Hadde nok begynt å anskaffe de store tingene på denne tiden sist, men det var også litt fordi det var greit å fordele det litt utover. Klær og oppredning av seng og sånt ble ikke gjort før like før termin da heller.
Atterengang Skrevet 15. september 2011 #11 Skrevet 15. september 2011 Hei:) For et par uker siden hadde jeg ikke gjort klar stort, annet en at vogna var bestillt, og beundret alt det fine tøyet som var kjøpt inn og arvet. Men nå to uker senere er jeg nesten i mål med alt! Klea er ferdig vasket og strøket, stellebord og seng er på plass. Idag har jeg vært å sydd gardin og trekk til kurver, så nå skal jeg henge opp gardina Er 32+1 idag, å tenker at jeg brått ikke har så mye å pussle med i de tre ukene før termin når permisjonen har startet, men tenker at da er jeg sikkert sliten, å trenger hvile, så da kan jeg slappe av de siste ukene Så mitt motto er tydligvis: Kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå