Gå til innhold

Noen andre her som prøver på barn nr 3? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg her inne igjen :-) Føles ut som en evighet siden sist men det er jo egentlig ikke det...

Jeg er 24 år, og har en sønn på nesten 4 år og en datter på 2,5 år.

For å gjøre en lang historie kort: Jeg og pappa'en til mine 2 små barn valgte å gå fra hverandre for ca 1 år siden, etter nesten 7 år sammen (2 år som gift.) Bruddet var snakket mye om siste tiden og det var en felles avgjørelse som vi både da og også i dag mener var den riktige for oss. Vi gikk altså fra hverandre som veldig gode venner og har et veldig bra forhold til hverandre.

Jeg er nå i et nytt forhold (vært sammen i 8-9 måneder), men kjent hverandre en del lenger enn det. Jeg er stormende forelsket og livet kunne ikke vært bedre :-) Han har 3 barn fra før og jeg 2 så dette blir det siste barnet for vår del =)

Er spent og gleder meg masse :-) Føles ut som om det er første barnet igjen, sikkert fordi det nå er med en annen mann.

Andre her som prøver på barn nr 3? Evt andre som har barn med mer enn 1 mann her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg prøver på nr 3, er første prøving denne måneden så er ikkje so positiv.. men mine tre bran er med samme mann... eg er 26 år og har to gutter på 5 og 2.5 år.. og gidta meg i sommer... masse lykke til emd prøving og håper det klaffer fort for dere.. =)

Skrevet

Jeg prøver på nr 3 nå, første mnd min med prøving faktisk så dette blir spennende:-) har ei på 4 og en på 19mnd, så dette blir nok også mitt siste barn. Skal teste meg nå om en drøy uke for å se om det ble klaff nå i september! Er veeldig spent! Har brukt sånne strimmel el tester for sikkerhets skyld jeg og de var knall positive i helga håper på det beste hehe

Skrevet

Jeg prøver på nummer tre.

Er 26, har en på 8 og en på 5 fra før :) Så begynner å bli noen år siden sist ja!

Jeg er heller ikke sammen med faren til de to første. Har en ny mann som jeg har vært sammen med i 4 år :)

Skrevet

Forresten, første mnd med prøving på oss også. Teste i morgen, om mensen ikke dukker opp (noe jeg tror den gjør .. )

Skrevet

Heihei. Prøver og prøver, vi bruker i hvertfall ikke prevensjon lenger, inntil videre, vi har en avtale om å ikke gjøre det noen måneder, og hvis det skjer toppers, hvis ikke, så må vi finne noen alternativer til prevansjon.

Fikk mensen i går, så nå starter vi vel offisielt denne måneden.

Skrevet

Vi prøver på nr 3,første forsøk idag :)

Jeg har en tenåring, og en på3,5 år.

Jeg var unga da jeg fikk han første, det er nå jeg virkelig føler meg klar.

Detter er også første gang vi faktisk prøver, så det er veldig spennende, de andre gangene har jeg bare rett og slett blitt gravid :)

Skrevet

Så gøy at det er flere her inne som prøver på barn nr 3 :-) Spennende å følge med :-) Bruker dere EL-tester og sånn eller?

Er første måneden vi prøver også og skal teste om 1 uke :-)

Tror egentlig ikke det klaffer så fort, men vi har masse av tid så det haster ikke =)

Flere som har IKM 24-25 September?

Skrevet

Jeg bruker enn så lenge ingen el-tester, men vurderer om jeg skal prøve meg. Ut fra oversikten så skal jeg ha el sånn rundt 25 september, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe noen tester for å sjekke om jeg faktisk får det på det tidspunktet, men tror jeg har lange faser og at el faktisk er senere enn det. Greit å faktisk vite for sikkert, sånn at man kan følge litt med. Men på den andre siden så tenkte jeg å kanskje bare la naturen gå sin gang, man kan jo bli litt mere stresset md å følge med på alt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er så utålmodig. Vente på el og vente på å ta en eventuell graviditesttest.

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

Ja her prøves det i massevis :D

det blir en attpå klatt det da..hvis det blir. :D

Skrevet

Jeg er 31 og har en datter på 11 fra tdiligere forholde og en til på 2,5 år med den "nye" samboern min :) Nå prøver vi på nr 3 :) lykke til med prøvingen!!

Skrevet

Hei

Eg er 30 år, og har to gutar på 6 og 3,5 år med mannen min. Er i første prøveperiode med nr 3 :) Skulle hatt tr i går, men framleis berre negative testar. Håpar spiren klamrar seg fast og at testen blir positiv i morgon.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...