Gå til innhold

Jente eller gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått vite hva det blir enda? :) Noen som har navnet klart allerede kanskje?

Jeg skal ikke på UL før neste fredag..blir veeeldig spennende :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fik i dag vite at det blir en gutt :) Gleder oss masse masse!!! pluss fikk ny termindato 15 feb, ikke langt fra første term dato som var 11 :D

Skrevet

er 17+0 i dag, men skal ikke på UL før jeg er 18+6! Lenge å vente til 28 gitt! Men vi har navna klare da =)

Skrevet

Ååå...gratulerer med gutt :D Jeg har også termin 15 feb :)

Ja det virker som en evighet til UL..skal ikke før jeg er 19+5 jeg :-S Så greit å ha navnene klare alt..da er mye gjort :)

Skrevet

jep fikk svaret på fostervansprøven idag har 2 gutter i forveien så denne gang gleder vi oss over at det blir en jente :-)

Skrevet

Vi venter ei jente, har gutt fra før. Termin 19n februar. Gleder oss masse!!

Skrevet

Vi skal ha ei lita jente 9.februar:) ikke noe navn klart enda, syns det er veldig vanskelig! :P

Skrevet

Jordmor trodde at det var jente, men var litt usikker. Så vi gleder oss til ny ultralyd i oktober, kanskje vi får vite det helt sikkert da? Har navn klart. :) Har en jente fra før.

Skrevet

Her blir det en lillebror! :D Og han skal hete Elias. :D Vi gleeeeder oss masse masse. :D

Skrevet

Vi var på ultralyd og fikk vite at det var en gutt, gleder oss masse.

Termin 2 februar.

Vi er veldig uenige med navn men funnet et vi begge liker og begge familiene liker så det er kjempe fint :)

Skrevet

har termin 2 februar men fikk ikke sett kjønn da knøttet låg med beina i kryss. :-/ :-) men får en ny sjans i slutten på mnd så satse på at knøttet ikke er like sjenert. :-)

Skrevet

Vi venter vår tredje gutt:D Blir kjempe spennende:) Navn har vi ikke tenkt på så mye enda.

Skrevet

jeg har tremin 4 februar...venter en gutt. har en guttfra før og vi gleder oss kjempe masse. :-) jeg har sagt at det med navn tar vi når han kommer men jeg tror pappan har lista klar. :-p

Skrevet

Var på ultralyd idag og fikk vite at vi har en frisk og rask gutt i magen=)

Har ei jente fra før så det er helt perfekt!

Hun vil gjerne at han skal hete Elvin,så spørs om ikke det blir det:)

Termin 14 februar

Skrevet

Vi får en gutt!!! Gleder oss sååååå. Ny termin 12. Februar bare to dager fra den vi hadde (10.) håper jeg slipper å gå lenge over tiden......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...