verpesjuk Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Da var vi i gang med "siste" runde. Hadde uttak av 7 egg i går,og 4 ble befruktet!! Er veldig spent på hva som skjer med "babyene" våre i løpet av natta! Skal få satt inn 2 om alt klaffer. Er litt roligere nå enn før,men kjenner spenningen i kroppen likevel. Fikk vite at om vi trenger flere forsøk,så dekker ikke Helfo ei krone til medisinene!!! Hipp hurra for helse-Norge,Njet!!! Så da sliter vi!! Men,har jo bestemt oss for at denne gangen blir vi gravide,så det så!!! Så da kan bare Helfo drite og dra!!!! Må bare prøve å tenke positivt,selv om det er veldig tøft dette!! Ønsker alle sammen kjempemasse lykke til,inkludert meg selv og min kjære:) Så kommer det mange herlige sommerbarn i 2012:))))
Rooxy Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Heia Jeg har ikke begynt med prosessen min enda.. Men ville bare ønske deg masse masse lykke til Denne gangen sitter gullegget Trenger solskinnshistorier sånn at håpet mitt blir større...
Suretær Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Lykke til!!!! krysser fingrene for deg ! Jeg har akkurat fått mens etter oppsetning av vårt siste egg; (. Har en sønn fra IVF i 2009 men vil såååååå gjerne ha en til. Nå blir det privat på oss, holder til i Danmark så det er mange gode klinikker å velge mellom. Lykke til igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå