Gå til innhold

Barnas dager på skoringen, utsolgt i løpet av få timer første dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig! Jeg var der ca 0930(åpna 09) og da var det allerede svært få str igjen av viking goretex-størrelsene jeg skulle ha. I tillegg hadde de bare en ansatt og kortkløsningen kunne ikke brukes, så det tok evigheter da alle først måtte stå i kø for å "bestille" str, deretter gå og ta ut penger, for så å komme tilbake og stå i ny kø for å betale og hente skoene. Mens jeg stod i kø for å betale, holdt butikkedamen på å selge "mine" sko til andre kunder. Unngikk det fordi jeg sa fra.

Er hormonell ennå etter den handlerunden der altså....

Jøss, når de reklamere så stort med et slikt tilbud må de da kjøpe inn rikelig, ikke bare sette fram noen rester.

Dere må sende sinte klagemail. Ellers kommer det samme bare til å gjenta seg.

Er så irriterende når sånt skjer. Var sko på tilbud på en annen butikk en gang, og da jeg kom på morgenen første dagen med tilbudet så det ut som at det hadde vært salg, ikke at det nettopp hadde begynt. De hadde visst ikke fått så mange par av denne skoen selv om det var annonsevare.

Det har allerede gjentatt seg. Var akkurat slik i fjor også. Var tidlig ute, men var bare et fåtall sko par igjen og ingen i rett str.

Så i år orker jeg ikke prøve en gang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...