Gå til innhold

Grunn til bekymring?? Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg får prøve å forklare meg best mulig... :) Jeg er førstegangs, 38+1 på vei... Var på jordmorkontroll på tirsdag, fikk da vite at hodet er festet. Det som er, er at siden søndag har jeg følt meg ganske uggen og dårlig i magen (hele magen fra under brystene til underlivet). Dette gir seg ikke om jeg legger meg ned. Er så usikker på om dette er "fordøyelsen" eller om det er selve graviditeten - en blanding kanskje?? Har også endel murringer nederst i magen + kjenner at barnet presser endel nedover... Har også litt kynnere, og spesielt hvis jeg er i bevegelse... Jeg kjenner daglig liv...

Så, det jeg egentlig lurer på er om denne uggenheten og uvelheten i magen er helt normal eller skulle jeg tatt en tlf til jordmoren min? Alle undersøkelene var forresten fine på tirsdag.. Noen som har noen erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt som deg for tiden, er 37+6 i dag, men har fått besjed om at alt er fint og at det antakligvis er modningen som gjør at jeg er uvel å slikt. Men jeg er ingen lege eller jm så du burde kansje tatt en tlf bare for å være 100% sikker. Bedre å ringe en gang for mye en en for lite :)

God bedring ihvertfall :)

Skrevet

Hei!

Jeg har det ganske likt (39+0), uggen i hele magen, kvalm og diare. Har lest litt og det ser ut til at dette er helt normalt når fødsel nærmer seg, jeg er iallefall ikke bekymret... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...