Gå til innhold

noen mer erfaringer med sykkelvogn (2barn) her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Driver og lurer litt på en sykkelvogn for å frakte barn i barnehagen denne høsten.

 

Største har akkurat blitt 5 og yngste akkurat 1 år. Hva er den ideelle alderen da?

 

Største kunne jo ha syklet selv selvfølgelig, men er litt mye trafikk til at vi kunne har "fortet" oss om dere skjønner. Da måtte vi hele tiden ha stoppet og jeg måtte ha fulgt mye bedre med, enn om jeg bare hadde stappet begge barna inn i sykkelvogna og tråkket avgårde ;))

 

Og hvordan er sittekomforten for de minste? Bruker barna hjelm inni sykkelvognen??

 

Og når eldste er sluppet av i barnehagen og jeg og minsten sykler videre, er det plass til et par handleposer også da, om vi sykler innom butikken?

 

Tar gjerne i mot alt av synspunkter og erfaringer :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte det på barna da de var små (frem til 2 og 3 år) Etter det ble det alt for tungt å ha to barn baki-hvertfall i oppoverbakker!

Så hvis du ikke er ekstremt godt trent og har noen vanvittige muskler i bena vil jeg ikke anbefale sykkelvogn til å ha en 5-åring i:)

Greit at det er litt å passe på med en 5-åring som skal sykle, men jeg ville heller gjort det altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...