Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Mensn kommer jo ikke. heller ikke positiv test har jo hele tidem slitt med lange og uregelmessige sykluser. ikke uvanlig med 80 dagers syklus.. men startet på vitex å syklusen min hva da mellom 38-45 dager.. gikk på vitex litt over ett halvt år.. men slutta i sommer. for har lest at d er ikke bra å gå sammenhengende mer en ett halvt år. men nå kommer ikke mensen. er på dag 81 kunne godt ramset opp gravid symptomer. men d er ikke vits. for d er like gjerne pms. men jeg har mensmurringer og ømme pupper. tester kun med strips fra billige tester. og de er negativ. testet med clearblue pluss for ett par uker siden. den ble mega ultra svak positiv. så + uten å ta av dekslet. rette bredde på streken og lyyyyyseblå. men det er jo ikke første gangen dette skjer med disse testene. og siden billig testene er negative har jeg ikke orket å tatt clearblue.. Nå lurer jeg på å ringe legen. vet jeg har hatt/har cyster på eggstokkene. med en del smerter i forbindelse med disse. men smertene forsvant når jeg begynte på vitex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå