Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt 3 AIH forsøk tidligere, et av dem i naturlig syklus. Ble gravid på 3 forsøk, men endte med ex.u. Holder nå på med mitt første IVF forsøk og tatt menopur i 14 dager nå. Fikk for lav startdose og måtte øke. Har hørt at eggene blir av dårligere kvalitet ved lang stimulering, stemmer det? Noen som vet? Begynner å miste troen på at dette forsøket går riktig vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143579507-d%C3%A5rlig-kvalitet-p%C3%A5-eggene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på 450 i 14 dager, det er det meste de gir. Satte inn 2 firedelte egg i går som han kalte førsteklasses kvalitet, så gi ikke opp. Tror ikke det finnes noen fasit på dette. Det er så individuelt på hvordan kroppen reagerer.

Tusen takk for svar Håp&Tro. Jeg har vært til OPU idag og fikk ut 7 egg. Fornøyd med det ettersom det var bare 4 folikler på siste UL. Fikk ikke flere egg da jeg ble gitt for lav startdose. Men nå krysser jeg bare fingrene for at eggene skal være bra og bli befruktet. Spennende dager fremover, litt for spennende. Ikke den mest tålmodige om dagen.

Liblis74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...