alexmommytobe Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 vaar lille prinsesse ble fodt 10. september, klokken 1338. etter modningsakupunktur onsdag 7. og stripping hos jordmor den 8. var jeg veldig instilt paa at prinsessen skulle komme enten trosdag eller fredag, men den gang ei!! saa i et siste desperat forsok paa aa faa prinsessen til aa komme tok jeg med meg mannen paa en liten hyggestund fradag kveld men fremdeles ingen tegn paa fodsel fikk melding av en god venninne i 7 tiden paa morgenen med beskjed om at hun hadde fodt paa morgenkvisten og at hun herved sendte fodestovet videre til meg, og ti minutter seinere begynte riene var ikke i tvil om at dette var ordentlige greier for det var veldig vondt med en gang og de kom bare tettere og tettere, tok en dusj men det hjalp lite, saa klokken 9 satte vi storesoster av hos naboen og kjorte avgaarde til sykehuset. ved ankomst paa sykehuset hadde jeg 4 cm aapning og moden, ble lagt inn og fikk etter en halvannen time den etterlengtede epiduralen tok ikke vekk all smerte men tok den verste brodden av de ble sjekket for aapning igjen rundt klokken halv 12 og hadde da 7 cm aapning begynte aa sjelve en god del og fra 7-10 cm hadde jeg MYE nedpress! men klokken 1315 hadde jeg full aapning og var klar til aa begynne aa presse.. provde forst et par ganger for aa se om det hadde noen virkning.. og etter 11 min med full pressing var prinsessen ute!! hun veide 3765 gram og var 51.5 cm lang etter to dager paa sykehuset ble vi sendt hjem, men var tilbake paa sykehuset dagen etter med spinal hodepine fra epiduralen fikk koffein drypp og sterke smertestillende, og ble igjen sendt hjem, naa koser vi oss hjemme med baby og storesoster! lykke til til alle dere som fremdeles venter! det har vert kjekt aa ha folge med dere her inne!
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Gratulerer så mye, kos deg med de to jentene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå