Gå til innhold

Tråd for oss som snart skal føde på SUS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser vi er endel med termin som snart skal føde på SUS. Kanskje noen av oss kommer til å være der samtidig? :)

Jeg har termin 1 okt. Men siden nr 1 kom 8 dager før, er det jo en god mulighet for at nr to også kommer før... Håper iallefall det ;)

I dag er jeg kommet til uke 38, så det kan jo i grunnen skje når som helst fra nå av :) Spennende!!!! Kjenner jeg er litt nervøs, men begynner å bli ganske klar for fødsel også!

Litt om meg; Jeg er egentlig trønder, men bor på Sola. Blir straks 30 år, har ei jente på 2 år fra før, og venter nå jente nr 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 5 oktober. Om 20 dager bare! Er førstegangsfødende

Skrevet

Hadde vært supert å treffe BiM folk på føden :P hehe Jeg har termin 2.oktober, men fødte to uker før sist gang så vet jo aldri om denne karen også vil ut før :)

Jeg er 23 år fra stvgr, har samboer og en sønn på snart 3 og sønn nr 2 på vei. Bor på ganddal men bygger hus på Nærbø så skal vel etterhvert forflytte meg ut i de trakene :-/ (noe jeg grer meg til)

De fleste av dere som skal inn på sus skal vel opp på fødelofte regner jeg med.. Jeg må selv føde i 1.etg pga en del komplikasjoner fra sist fødsel. Sist jeg fødte var vi 3 stykker herfra på likt inne. Vi hadde blitt enige om å ha en grønn strikk eller armbånd på når vi var inne slik at vi kunne kjenne hverandre igjen. Det var super morsomt :)

Skrevet

Jeg skal også føde på SUS :) Termin 30.sep, og jeg er også førstegangs:)

Skrevet

Har termin 26 :o) Venter gutt nr 2. Så da blir det 3års forskjell på tassene mine. Er 32år bosatt i sandnes, men opprinnelig fra Stavanger.

Formen(e) er egentlig upåklagelig, nyter hver dag nå med guttungen som det var den siste. Har lyst å bli ferdig, men er langt ifra utolmodig siden det enda er 11 dager til termin dato. Storebror kom 2 dager før termin, så jeg har tippa 3 dager før denne gang (siden svangerskapet er 40+3 nå) Å JM hadde litt tro på teorien min, om ei uke sa hu i dag etter en sjekk :o)

Å hu traff på dagen sist gang, etter en modningsjekk.

Skrevet

hei!

Er 26 år, fra Sandnes. Har termin 21. September så det er virkelig ikke lenge til nå! :) er førstegangs. Kan ikke si jeg merker at noe er på gang og regner egentlig med å gå litt over tiden.

Ååå jeg gleder meg sånn til å treffe leieboeren i magen :)

Skrevet

Hei!

Er 29 år fra stavanger og venter gutt nr 2 den 2 oktober :-D Storebror er da 2 år når lillebor kommer!

Skal rett på føden etter avtale, og regner med jeg går over tia som sist...men håper selvsagt å få treffe han før...er en smuuule utalmodig alleredet jeg da..

Skrevet

Så gøy at vi er så mange med termin nesten samtidig! Det med bånd på handa høres gøy ut! Jeg skal også rett på føden etter avtale. Man blir jo gjerne på hotellet noen dager, og da hadde det vært gøy å møtt på noen andre med bim-bånd :)

Skrevet

Jeg skal inn å ha planlagt ks på mandag (19.) Har egentlig termin 25. Er 37år og har en gutt på 5år fra før.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da nærmer det seg vell for de fleste av oss.. Tror beibifot blir storebror har fått... Hvordan går det med dere andre? Jeg begynner å bli klar :)

Skrevet

Klar som et egg....og i neste øyeblikk langt i fra klar:-P gruer meg til fødsel,men gleder meg til å treffe lillebror<3

1 uke til termin bare nå....wæææ....

Skrevet

3 dager over termin nå... Er veldig klar forå si det sånn! Han har det vel så godt inni der, for jeg merker ikke tendens til at han vil ut i nærmeste fremtid :/

Skrevet

prinsenblirstorebror: jeg føler som deg. Ene øyeblikket er jeg sååååå klar. Neste øyeblikket er jeg ikke klar! Gruer meg også til fødsel!!!

Men nå synes jeg alt er så tungt, at jeg vil bare bli ferdig også! Har mange plager, og konstant dårlig samvittighet ovenfor jenta på 2 år, som jeg ikke føler jeg får tatt meg så mye av som jeg ønsker. Håper å få en rolig baby, og massse energi etter fødsel! -Og håper å slippe overtid! Det må være grusomt tungt!!

Skrevet

Lykke til jenter med siste innspurt :o)

Det stemmer at jeg fødte 10 dager før termin, så jeg sneik litt i køen. Herlige damer på fødeloftet, bare spørr etter hjelp for hver minste ting. Derfor di er der :o) Ellers anbefaler jeg dere å ta med bodyer til babyen, for di "tvangstrøyene" di har der er ikke noe særlig. Å ta med noen komfertable bind, ellers er det "seba" bind du får der. Veldig glad jeg tok med egne (libress nattbind). Å husk å ligg på magen etter fødsel, dette skal hjelpe for å få livmora raskere på plass og mindre blødninger. Kan si av erfaring at det hjalp på meg denne gang, visste ikke om det for 3år siden.

Snart deres tur girls :D

Skrevet

Takk for gode tips beibifot er blitt storebror! Heldig du som er ferdig og har fått prinsen din! Men snart blir det nok vår tur også! Kos deg masse i barselperioden!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...