elin Skrevet 15. september 2011 #1 Del Skrevet 15. september 2011 Hei igjen. Nå tenkte jeg å komme med nok et spørsmål til dere. Når vi får det nye forumet tror jeg vi skal ha et form for poengsystem. Det vil si at dere får poeng for å opprette tråder, svare på tråder, opprette treff, osv. Og da må vi også ha navn på hvert nivå. Her er et (kjedelig) eksempel: 100 poeng - junior 500 poeng - senior 1000 - ekspert 5000 - gullmedlem Ikke heng dere opp i poengene, for antallet vet vi ikke ennå. Det jeg lurer på er om dere har noen morsomme forslag til hva navnene kan være. Slå dere gjerne løs!! Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. september 2011 #2 Del Skrevet 15. september 2011 Tja... Ettersom at mange syns det er hysterisk morsomt å opprette "tusen" tråder om samme tema (feks. "hva skal ørna mi hete?", "kan ørna mi gå i barnehagen i dag?" osv.) så vil nok et slikt poengsystem trigge enkelte til å produsere en enda større andel med tulle-innlegg hver dag. Da burde i såfall Anonym-forumet være unntatt denne poeng-tildelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 15. september 2011 #3 Del Skrevet 15. september 2011 MÅ vi (dere) være så infantile som dette? Ingen grunn til å legge seg nær opptil andre fjollete forum - de som trenger poengbekreftelse på sin eksistens har strengt tatt større problemer enn godt er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 15. september 2011 #4 Del Skrevet 15. september 2011 Sikker på at vi trenger det? De som er opptatt av poengsystemer og kanskje bli gullmedlem- synes de kan holde seg der de allerede har et slikt system. Alle forum har sitt preg, Dib har sitt og det er i hvert fall slik jeg vil ha det. Ikke noe fjas, men direkte og "usminket". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #5 Del Skrevet 15. september 2011 Da kan jo bare moddene tildele poeng for hvert innlegg de synes er passende...? Eller ikke... *ironi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #6 Del Skrevet 15. september 2011 Dette er jeg enig i. Bevar særpreget ved dib/bim. Hvis det skal være en form for rangering bør det være mulig å velge denne bort fra kontrollpanelet/din egen side, slik at hver bruker kan velge om denne vil at rangeringen skal være synlig for alle. Og jeg synes at det i tilfelle kan være en egen liste for innlegg og eventuelt muligheter for å gi pluss poeng for innlegg man er enig i, ikke legge alt dette sammen i samme funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. september 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 16. september 2011 Oi, ser her ja. Dette er helt konge! Og ja, jeg mener det. Her kom jeg og trodde at; jo, poengsystem. Det er gøy! Hehe.. Men der fikk jeg passet påskrevet. Takk for innspill! Og jeg må si at jeg er veldig glad for at dere sier i fra. Så slipper jeg å trykke ting nedover hodene deres når vi legger om. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå