Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Nå tenkte jeg å komme med nok et spørsmål til dere.

Når vi får det nye forumet tror jeg vi skal ha et form for poengsystem.

Det vil si at dere får poeng for å opprette tråder, svare på tråder, opprette treff, osv.

Og da må vi også ha navn på hvert nivå. Her er et (kjedelig) eksempel:

100 poeng - junior

500 poeng - senior

1000 - ekspert

5000 - gullmedlem

Ikke heng dere opp i poengene, for antallet vet vi ikke ennå. Det jeg lurer på er om dere har noen morsomme forslag til hva navnene kan være.

Slå dere gjerne løs!!

Hilsen Elin :)

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Tja... Ettersom at mange syns det er hysterisk morsomt å opprette "tusen" tråder om samme tema (feks. "hva skal ørna mi hete?", "kan ørna mi gå i barnehagen i dag?" osv.) så vil nok et slikt poengsystem trigge enkelte til å produsere en enda større andel med tulle-innlegg hver dag.

Da burde i såfall Anonym-forumet være unntatt denne poeng-tildelingen.

Sikker på at vi trenger det? De som er opptatt av poengsystemer og kanskje bli gullmedlem- synes de kan holde seg der de allerede har et slikt system.

Alle forum har sitt preg, Dib har sitt og det er i hvert fall slik jeg vil ha det. Ikke noe fjas, men direkte og "usminket".

Dette er jeg enig i. Bevar særpreget ved dib/bim.

Hvis det skal være en form for rangering bør det være mulig å velge denne bort fra kontrollpanelet/din egen side, slik at hver bruker kan velge om denne vil at rangeringen skal være synlig for alle.

Og jeg synes at det i tilfelle kan være en egen liste for innlegg og eventuelt muligheter for å gi pluss poeng for innlegg man er enig i, ikke legge alt dette sammen i samme funksjon.

Annonse

Oi, ser her ja. Dette er helt konge! Og ja, jeg mener det. :)

Her kom jeg og trodde at; jo, poengsystem. Det er gøy!

Hehe.. Men der fikk jeg passet påskrevet.

Takk for innspill! Og jeg må si at jeg er veldig glad for at dere sier i fra. Så slipper jeg å trykke ting nedover hodene deres når vi legger om.

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...