Gå til innhold

Hvilket poengsystem/nivå skal vi ha?

elin

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Nå tenkte jeg å komme med nok et spørsmål til dere.

Når vi får det nye forumet tror jeg vi skal ha et form for poengsystem.

Det vil si at dere får poeng for å opprette tråder, svare på tråder, opprette treff, osv.

Og da må vi også ha navn på hvert nivå. Her er et (kjedelig) eksempel:

100 poeng - junior

500 poeng - senior

1000 - ekspert

5000 - gullmedlem

Ikke heng dere opp i poengene, for antallet vet vi ikke ennå. Det jeg lurer på er om dere har noen morsomme forslag til hva navnene kan være.

Slå dere gjerne løs!!

Hilsen Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Tja... Ettersom at mange syns det er hysterisk morsomt å opprette "tusen" tråder om samme tema (feks. "hva skal ørna mi hete?", "kan ørna mi gå i barnehagen i dag?" osv.) så vil nok et slikt poengsystem trigge enkelte til å produsere en enda større andel med tulle-innlegg hver dag.

Da burde i såfall Anonym-forumet være unntatt denne poeng-tildelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ vi (dere) være så infantile som dette? Ingen grunn til å legge seg nær opptil andre fjollete forum - de som trenger poengbekreftelse på sin eksistens har strengt tatt større problemer enn godt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at vi trenger det? De som er opptatt av poengsystemer og kanskje bli gullmedlem- synes de kan holde seg der de allerede har et slikt system.

Alle forum har sitt preg, Dib har sitt og det er i hvert fall slik jeg vil ha det. Ikke noe fjas, men direkte og "usminket".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg enig i. Bevar særpreget ved dib/bim.

Hvis det skal være en form for rangering bør det være mulig å velge denne bort fra kontrollpanelet/din egen side, slik at hver bruker kan velge om denne vil at rangeringen skal være synlig for alle.

Og jeg synes at det i tilfelle kan være en egen liste for innlegg og eventuelt muligheter for å gi pluss poeng for innlegg man er enig i, ikke legge alt dette sammen i samme funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ser her ja. Dette er helt konge! Og ja, jeg mener det. :)

Her kom jeg og trodde at; jo, poengsystem. Det er gøy!

Hehe.. Men der fikk jeg passet påskrevet.

Takk for innspill! Og jeg må si at jeg er veldig glad for at dere sier i fra. Så slipper jeg å trykke ting nedover hodene deres når vi legger om.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...