Gå til innhold

Hvilken vognpose har dere til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare håper at posen din har blitt behandlet pent av de forrige eierne, for den kan bli litt flat/ lite fluffy hvis man ikke tørker den i trommel med tennisballer el lign... (snakker av erfaring her dessverre, derfor måtte lillesøster få ny pose hehe:p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en vognpose fra Kaiser med lammeskinn som man kan ut og inn. Tror selve vognposen er i dun. Veldig greit med to poser i et synes jeg, for da er den ikke for varm på høsten og ikke for kald på vinteren :)

Også er det noen knapper nederst som gjør den mindre/større! og snøring i toppen :) Ble iallefall anbefalt den på butikken når vi kjøpte vogn, men har ikke fått prøvd den enda :)

Skrevet

da endte jeg opp med å kjøpe meg en pent brukt odenwalder med den søte bamsen inni for 800 kr:)

tror det var ett godt kjøp:)

Skrevet

vi kjøpte easygrow på babyshop (tilbud). Har ikke tatt den i bruk enda da den er for varm. Foreløbig har vi ullteppe under og dyne oppå.

Når det blir kaldere skal vi ha easygrow med lammeskin under. Men har brio vogn og stor jente, så da må vi ta i bruk sportsvogna før vi kan begynne å bruke pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...