Gå til innhold

Hvilken vognpose har dere til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vognpose til jenta mi, men det er jo en hel jungel der ute. Er det noen som kan anbefale en som ikke koster så alt for mye. Pris max ca 1500 kanskje? Det skal være en pose hun skal kunne bruke fra nå og ut over vinteren var planen... Noen?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igloo Troller!!!! Super pose! Nesten identisk med Voksi Urban, litt billigere som regel, og kan snøres noe sammen i toppen, noe Voksiposen ikke kan. Anbefales!!!!

Skrevet

jeg startet en lignende tråd lengre nede...der var det en del forslag;)

men ingen nevnte igloo troller tror jeg......ser den var best i test en gang..sjekket ikke årstall da:P

hvor kan man få kjøpt denne? på nett evt.......har tenkt på å lage en egen av dun dyne men er ikke helt sikker på om jeg fikser det.....

Skrevet

Jeg takker for forslag! Har lest litt om igloo-posen og den ser jo kjempegod ut den. Fant en side hvor det stod at den var identisk med voksi urban og at det er voksi som produserer den. Men er det bare barnevognhuset rudo som har den, eller er den å skaffe andre steder og?

Odenwalder ser også kjempegod ut, men den er litt dyrere enn jeg hadde tenkt.... ;)

Skrevet

jeg har odenwalder! Er kjempe fonøyd med denne!:)

Skrevet

hva koster denne igloo posen da??:)

Skrevet

Ser at når jeg klikker på linken komme rjeg på side to, men den er altså på side 4 :) Med forlengerdelen har den lik pris som urban på tilbud så jeg på siden her et sted. :)

Skrevet

Jeg har Odenwalder Holly (den m bamse inni) til begge jentene mine, rett og slett fordi det er en knallgod og lang pose, som er god og varm, men som tar mye mindre plass en Voksien. Den kommer jevnlig på tilbud på Barnas Hus, så jeg kjøpte begge mine for ca 1500 kr (tror de pleier å komme på tilbud nå på høsten også!)

Skrevet

Her har vi easygrow posen og er fornøyd med den. Tok den så vidt i bruk i vinter/vår til minien og kommer til å finne den frem igjen snart. Den var god og varm synes jeg ihvertfall. :-)

Skrevet

fant de;)

likte den polar kombi dun og skinnpose jeg....hmm....... den må jo være god og varm uten å bli klam siden det skinn i ryggen(?)

takk for tipset HI!:)

Skrevet

hva mener man er best egentlig?

skinn eller ull i ryggen?dere med erfaring hva sier dere?

Skrevet

artländer maxiflex. Tror den var 1800.

Gå inn på lilleprinsen.no

Mange fine!

Skrevet

Veldig glad fornøyd med Odenwalder. Den med bamse inni.

Skrevet

Med lammeskinn under på vinteren.

Skrevet

Lillesøster overtar vognposen etter storebror, som er en Voksi Urban. Vi har vært veldig fornøyd med den, den har passet perfekt for klimaet i Oslo. Men hvis du bor et sted hvor det er veldig kaldt/rått, ville jeg kanskje gått for en pose som kan lukkes litt mer i toppen, Voksi Urban er liksom litt åpen.

Som noen påpeker over her, er Igloo Troller akkurat den samme posen, bare at den ikke har med den fine pingvinen inni som Voksi Urban har. :) Igloo Troller var best i test (pga. pris ble det den og ikke Voksi Urban, som jo er samme posen) når vi kjøpte vognpose for 2 år siden, men vi kjøpte heller Voksi Urban siden vi fant den på tilbud og da ble det ca. samme pris. Det lønner seg å sjekke litt rundt i butikkene, det er ofte noe på tilbud et sted. :) Jeg har ikke sett Igloo Troller noe annet sted enn barnevognhuset Rudo, men det betyr jo ikke at den ikke finnes andre steder, da...

Odenwalder-posen kom dårlig ut i test for 2 år siden pga. at den scoret dårlig i branntesten, men siden det var 2 år siden, har de sikkert fikset det nå. Men det er lurt å se om du finner noen oppdaterte tester og se hva som står om de forskjellige posene der.

Lykke til i vognposevalget! :)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp denne Troller posen. Den er bare å få kjøpt på Barnevognhuset Rudo, det sa de når jeg kjøpte den. Det går jo evt an å høre om de kan sende posen.

Jeg ville egentlig ha Voksi Urban, men siden Troller er akkurat den samme som Voksi, kan snøres i toppen og attpåtil er billigere, så ble det den. Håper jeg blir fornøyd!

Lykke til!

Skrevet

Takk for så mange svar, jenter :) Jeg er så dårlig på å bestemme meg, men heller litt mot igloo troller, urban, eller easygrow her nå, men kan hende jeg ombestemmer meg like fort ;)

Urban er jo på tilbud på babycomfort til 1599, og easygrowen fant jeg på tilbud til 1399 på babyshop.no

Er det forresten noen som har noen mening om disse to?

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=906468&b_kid=200692

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=627259&b_kid=200692

De var jo rimelige, men er de gode?

Skrevet

Jeg har easy grow ono til lille jenta mi og er super fornøyd så langt! Er markedets lengste pose (mener den er 130 cm) når man setter på den forlengeren. Absolutt å anbefale! Og tror faktisk den er ganske vannavisende også,virket sånn i fjor iallefall:) Kjøpte min på lilleprinsen.no :) Så løp å kjøp!:)

Skrevet

Har bare sett den på barnevognhuset Rudo, men er jo mulig å bestille den via telefon om du ikke bor i nærheten av en butikk:)

Skrevet

Her har jeg kjøpt en pent brukt Odenwalder på finn.no for 700 kroner, etter å ha lest masse anbefalinger om Odenwalder fra en tidligere tråd her inne:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143546906

Venter på at den skal komme i posten ila de neste dagene.. Spent på hvordan den er, og på om lillegutt kommer til å like sportsvogna bedre enn bagvogna :)

Skrevet

Jeg har sydd en høstpose av et merino ullpledd som ble tovet i vask.. GOD OG VARM..Til vinteren har vi easy grow. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...